Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

maan.

maan.

04-04-2014 om 15:18

computerkastje?

"Hoe zet ik de computer practisch en niet-storend in de woonkamer?"

wij hebben de computer in de woonkamer in een hoekje. eerder in een klein bureautje maar was niet zo mooi, later in een (aangepast) kastje een stuk beter.

tja.. nu gaat windows xp eruit.. huiswerkcomputer kan w7 niet aan; onze computer met w7 erop naar boven en een nieuwe gekocht voor beneden- gezien beperkte opslag van onze oude computer wel erg fijn. Maar.. nu past die nieuwe computer precies NIET in dat kastje!

Alle kastjes en bureautjes die ik op internet zag waren óf niet de goede maat en/of absoluut niet voor in een woonkamer. Ik vraag me af hoe andere mensen de computer in de woonkamer hebben neergezet.. wie weet welke ideeen dat me oplevert; dus suggesties -graag!

Puck

Puck

04-04-2014 om 15:49

ehh, heb je even niets aan

Je hebt al een nieuwe computer gekocht dus je hebt niets meer aan hoe wij de computer in de woonkamer hebben: wij hebben alleen nog maar laptops, die kunnen gewoon iedere keer opgeruimd worden. Een computerkast vinden we veel te dominant in de kamer.

Dalarna

Dalarna

04-04-2014 om 19:48

hmm

Een computer in de woonkamer is zelfs voor mij al vier jaar passé (en heus ik loop niet voorop). Mijn man heeft een computer op zolder dus niet in het zicht (en daar zit hij ook vaak) en ik heb een laptop die gewoon op de keukentafel staat (en soms mee gaat naar de bank) maar de meeste mensen hebben volgens mij een tablet voor het hapsnap werk en een laptop voor veel typewerk maar ik zie eigenlijk nergens meer een desktop in de woonkamer.

Astrid

Astrid

04-04-2014 om 20:33

hier in

een soort smal wit buffetkastje dat een uitschuifbaar deel heeft voor toetsenbord.
Hier een voorbeeld: klik op de 4e foto in de rij onder de grote foto.
Die van ons is wat smaller en wit van kleur.
http://www.2dehands.be/huis-meubelen/woonkamer/buffetkasten/buffetkast-dressoir-pc-kast-beiden-181561514.html

Astrid

Astrid

04-04-2014 om 20:34

de 3e foto is als de kast dicht is, maar dat is ie hier nooit, behalve als we op vakantie gaan.

Juno

Juno

04-04-2014 om 20:38

Hier heb je ook niets aan

Ik heb twee iMacs staan, gewoon op een wit bureau. Mijn eigen Applecentre, zeg maar. Die vind ik acceptabel genoeg om in de woonkamer te hebben, itt een Windowsapparaat. De draadloze printer staat in een antieke kast bij de andere kantoorspullen.

Hanne.

Hanne.

04-04-2014 om 21:10

onder het bureau

Itt Dalarna hebben wij gewoon een desktop in de woonkamer. Heb ik er tenminste zicht op wat de kinderen er mee doen.

Wij hebben een bureau staan. Monitor er op desktop er onder dus je ziet er niet veel van.

Kaaskopje

Kaaskopje

05-04-2014 om 01:28

Het is maar wat je erg vindt

Bij ons staat de computer, gewoon nog een desktop, pontificaal in de huiskamer. Printer ernaast. Wij hebben een hoektafel voor de computer, in een hoekje van de kamer die ervoor gemaakt lijkt.

Rafelkap

Rafelkap

06-04-2014 om 16:35

vanaf onze vaste computer typ ik het volgende:

Is het echt niet mogelijk de computer te verhuizen naar de slaapkamer bv? Want er zit dan wel vaak iemand naar je rug te kijken, dat lijkt mij niet echt gezellig.

Wij hebben een vaste computer in een hoek van onze slaapkamer. Het ding zelf staat met de printer op een stevige plank boven de tafel. Laag kan sowieso niet omdat ons zoontje er anders aan zit.
Ik vind het eigenlijk ook erg lelijk, maar er zijn ook wel veel voordelen aan een vaste computer tov een laptop.
Misschien kan je er een leuk gordijntje omheen draperen?

En blijf zoeken op bv marktplaats. Zo zochten wij een tv kastje met hele speciale maten en uiteindelijk toch gevonden voor heel weinig geld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.