Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Claire

Claire

15-05-2014 om 20:56

cadeautje

Mijn naaste collega gaat binnenkort trouwen en daarna (lang) op vakantie naar de V.S. Ik wil haar een leuk cadeautje meegeven op de laatste werkdag voor het trouwen. Iemand een leuk, toepasselijk idee?

Hollandse zaken

http://tinyurl.com/p5lxqj2
Oud Hollandse koekjes en snoepjes, stroopwafels, speculaas, boterbabbelaars, in ouderwetse blikken.
Soms kun je nog een blik vinden met de beeltenis van de trouwerij van WA en Maxima.
Leuk om mee te nemen voor bekenden daar of mensen die je nieuw leert kennen. Om uit te tracteren of om te geven.

Weet niet hoe het in Amerika is

maar familie van mij uit Canada verbaasde zich erover dat je hier gewoon buiten kon zitten zonder erg veel last te hebben van insecten, het is bij hun een ware plaag.

Een electrice vliegenmepper dus

Ukkie

Ukkie

16-05-2014 om 00:16

Toen ik trouwde

Kreeg ik van lieve collega uit de UK een mooie zilveren fotolijst opgestuurd. Ben ik nog steeds heel blij mee. Heb er ook trouwfoto in

Boek

Bill Bryson heeft een paar ontzettend leuke boeken geschreven over het leven in de Verenigde Staten: Notes from a big country, A walk in the woods, Made in America, The life and times of the Thunderbold kid, Lost continent. Helaas niet meer in het Nederlands te krijgen maar wel in het Engels.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.