Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Cadeautips

Hallo 
Heeft iemand leuke cadeautips voor mijn 18-jarige dochter?
Ik kocht al een parfum, maar zoek nog iets origineels om te geven of te doen. Online iets kopen zal niet meer lukken, aangezien haar verjaardag heel dichtbij komt. En qua tijd zal dat niet meer lukken.
Ben benieuwd wat jullie tips zijn.
Groetjes. 

Een restaurant voucher? Voor een restaurant/ cafe in de buurt zodat ze daar kan lunchen met een vriendin/ vriend of wie dan ook.
Ik heb onlangs een voucher voor mijn moeder gekocht. De e- voucher werd direkt als email naar haar verstuurd.
https://www.diner-cadeau.nl/

Iets met haar gaan doen wat ze leuk vindt? Bioscoop, uit eten, pretpark. Maar ik weet niet wat je budget is en wat zij leuk vindt.
Cadeaubon van de drogist, iets leuks voor op haar kamer.

iets van een sieraad? 

Gingergirl schreef op 30-09-2024 om 09:38:

iets van een sieraad?

Voor een 18e verjaardag zou ik ook kijken naar iets blijvends. En dan samen met haar uitzoeken, zodat het echt haar smaak is.

Als je niet genoeg tijd meer hebt, kun je haar een kaart/tegoedbon voor het samen uitzoeken van een sierraad (of iets anders wat blijft) geven.

Voor haar 18e verjaardag heb ik met mijn dochter een ring uitgezocht bij de juwelier. Die kreeg ze van haar vader en mij, al waren we toen al meer dan 10 jaar gescheiden.

18 is een mijlpaal omdat ze dan volgens de wet geen kind meer is maar volwassen. Jullie taak om voor kind te zorgen zit erop. Ik zou een 'dankjewel dat je bij ons was mooi kind' schrijven speach, een film samenstellen van 0 tot 18 jaar van een uur en die met zijn allen kijken en dan een mooi sierraad geven. (En vervolgens een grote koffer en een schop onder kont richting voordeur )

Ik zou een cadeau geven dat ze graag wil, ook samen uitzoeken. Een mooi sierraad vind ik een goed idee (als ze dat draagt). 

ik zag al veel dingetjes om te kopen.

mijn beste tips zijn: uiteten,dagje weg, sieraad,kleding,samen shoppen en anders zou je misschien wat kleins kunnen geven op haar verjaardag zelf en zodra je iets hebt gevonden en besteld geef je dat aan haar.😉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.