Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Bussie

Bussie

13-05-2017 om 17:53

Bus vanaf Utrecht CS

Ik moet met iemand afspreken op Utrecht CS. We komen allebei per trein aan en zijn niet bekend daar. We stappen over op een bus bij Bushalte CS Jaarbeurszijde, Utrecht

Waar kunnen we het best vindbaar elkaar ontmoeten tussen trein en bus?

vlinder72

vlinder72

13-05-2017 om 17:57

Starbucks

Bij starbucks.

Fiorucci

Fiorucci

13-05-2017 om 18:50

Haha ja

Inderdaad, dat is hier de standaard afspraak: bij Starbucks!

Lou

Lou

13-05-2017 om 18:51

Buiten bij de trappen omlaag aan de jaarbeurskant van het station. Sta je meteen in de buurt van de bus. Er staan daar bankjes.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-05-2017 om 19:59

Twee

Volgens mij zijn er twee Starbucks vestigingen op Utrecht Centraal. Eentje ter hoogte van perron 7 en een na de poortjes richting de uitgang.

Guera

Guera

13-05-2017 om 20:40

Uitgang

Volg uitgang jaarbeurszijde en spreek af bovenaan de trappen inderdaad. Afhankelijk van welk platform je moet hebben moet je daar maar beneden of even terug de hal in en dan rechts naar beneden. Vantevoren ff kijken welk platform het is.

Bussie

Bussie

13-05-2017 om 22:26

Platform en starbucks

Als je bekend bent zijn 'trappen' misschien handig maar als je niet bekend bent? Platform? Hoe weet ik het platform ik dacht dat dat bij luchthavens was

Er zijn dus twee starbucks? Ook niet handig als één van ons naar dé Starbucks vraagt?

Is er iets wat gewoon niet kan missen want op zich vond ik de Starbucks wel handig.

Liz

Liz

13-05-2017 om 22:38

Starbucks

Dan spreek je toch af bij de Starbucks ter hoogte van perron 7? Kan niet missen.

Voor de wc's afspreken.

In de stationshal zijn de toiletten duidelijk aangegeven. Ook zijn er infobalies en ook de Jaarbeurskant is goed aangegeven. Gelukkig is het minder een rommeltje nu de hal is afgebouwd.

Angela67

Angela67

13-05-2017 om 22:44

meeting point

in de hal van utrecht cs, daar is er maar 1 van.
http://destadutrecht.nl/stationsgebied/meeting-point-wolk-op-utrecht-centraal/
gr Angela

Teuntje

Teuntje

14-05-2017 om 12:26

Ja net als Angela

Daarvoor zijn er meeting points uitgevonden.

Lou

Lou

14-05-2017 om 15:07

Oh haha

Ik wist niet eens dat er een meeting point was. Dat is dan wel zo logisch ja. De trappen zijn ook te vinden hoor, je volgt uitgang jaarbeurszijde en dan sta je uiteindelijk buiten bovenaan een trap. Kan niet missen.

Guera

Guera

14-05-2017 om 15:11

Ov9292

Op ov9292 kun je je reis aangeven. Als je niet weet welk platform dan zoek je je een breuk en loop je meters voor niks. Ene deel is vlakbij jaarbeurs. Andere platforms weer via hal aan andere kant naar beneden. Wel handig dat ff op te zoeken en dan bordjes volgen.

Bussie

Bussie

14-05-2017 om 15:54

gevonden

Nog nooit een platform nodig had maar het staat er inderdaad keurig bij, bedankt Guera, ik moet naar C5 of C7.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.