Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

madelief

madelief

03-08-2014 om 14:32

boeken vraag

Nu de vakantie bijna ten einde loopt ben ik een beetje door de boeken heen die op mijn lijstje stonden. Heb veel gelezen maar nog 2 weekjes vrij. Nu heb ik als laatste 2 boeken van Els Ruiters gelezen, erg leuk een vrouwlijke rechercheur in de hoofdrol. Speelde zich af in Nederland.
Nu zoek ik meer in dit genre, iemand tips?
Ik ken al:
Lineke Dijkzeul
Els Ruiters
Marelle Boersma
En de bekende als Esther Verhoef ed.
maar zoek een beetje verrassende tips zeg maar..
of hebben jullie iets anders gelezen dat de moeite waard was??

Bedankt alvast!

bibi63

bibi63

03-08-2014 om 14:42

Tip!

Carla de Jong: Serpent. Super goed boek in dat genre. Ik denk dat je Loes den Hollander wel kent? Anders ook super goed. Of 'huppelepup' Sajet (weet haar voornaam even niet). Ook leuk. Uiteraard René Appel. En wat dacht je van de Zweedse thriller schrijfsters. Of Nicci French?
Bibi

Herman Koch

ken je vast ook al?
En inderdaad alles van Nicci French, laatste serie ook goed, Scandinavische thriller schrijvers/schrijfsters, Ann Cleeves met o.a. haar serie over de Shetland Eilanden en verder zal ik nog even nadenken.

madelief

madelief

03-08-2014 om 19:46

camilla lackberg

Heb ik gelezen, top! Idd Nicci french en de Wallander serie.
Die Carla zoek ik op en Sajet ook, thanx.nu je het schrijft heb ik idd een boek van Ann Cleeves gelezen maar er zijn er dus meer? Ik ga zoeken!
Ja Loes den Hollander, Simone vd Vlugt etc ken ik. Ik zoek vooral de onbekende schrijvers.

Dus alle tips zijn welkom, bedankt alvast!

angel3

angel3

04-08-2014 om 20:17

berg

Michael Berg heeft ook vrpuw in hoofdrol

June

June

08-08-2014 om 22:00

Suzanne Hazenberg

"Obstructie", "Eet" en "Thriller".

Geweldige boeken, echt enorm spannend, je kunt niet meer stoppen met lezen - en tegelijk van hoog niveau!

linda Jansma

Ik heb net in de vakantie van haar t een en ander gelezen, waren mooi. Op Bol.com heb ik het een en ander op gezocht die ik nu wil gaan lezen/bekijken
Corine Hartman
Patricia Snel
Jet van Vuuren
Maartje Fleur
Rene Appel
Milou van den Berg
Judith Visser

Ken jij er 1 van?

1, 5 en 7

Ik ken de schrijvers 1, 5 en 7. Lekker leesvoer, allemaal hetzelfde genre:spannende boeken. Aanraders!

bibi63

bibi63

14-08-2014 om 14:03

nog een aanvulling voor lilian

Overigens: René Appel, top!
Aanvulling:
Tineke Buishuizen
Carla de Jong
Marielle Boersma
Gerry Sajet
Loes den Hollander
Nicci French
Heleen Niele
Patry Francis
Lienke Dijkzeul
Elisabeth Mollema

Bibi

bibi63

bibi63

14-08-2014 om 14:04

Overigens

Ook Jet van Vuuren en Judith Visser erg leuk.
Bibi

Haha

Wat is dus vaak doe is naar een grote boekenwinkel. En daar maak ik foto's met mijn telefoon van alle leuke boeken die ik zie. Als ze me er naar zouden vragen zeg ik gewoon dat ik een verlanglijstje maak. Vervolgens zoek ik deze boeken in de bieb weer op. Bij ons in de bieb hebben ze ook een presentatiebak met nieuwe boeken, die kun je dan ook lenen maar kost 1 euro per boek. Daar maak ik ook foto's van en zoek ze later wel weer op in de bieb.

Emily Barr en Milly Johnson

Hoe kon ik die nou vergeten?

Plan B van emily Johnson is geweldig!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.