Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Beveiliging bij Koningsdag

http://www.npo.nl/live/npo-1

Heel begrijpelijk maar ineens zijn er niet alleen rondwandelende, handenschuddende leden van het koninklijk huis in beeld op de tv in het verslag van Koningsdag maar ook op spanning gebrachtte bewakers, mannen en vrouwen, die scherp het publiek in lijken te kijken alsof ze lijstjes met verdachte dingen en situaties in hun hoofd hebben.
Toen kwam er een toneel met dingen doende jongelui en had er een een rugtasje om. Je gaat zelf ook al 'meekijken'.

Het zijn de moderne tijden, en ik ben echt blij dat ze de koningsdag door laten gaan maar met extra scherpe bewaking.
Maar langzamerhand wordt het wel een erg potentieel onveilige baan. Of lijkt dat maar zo?

Kaaskopje

Kaaskopje

27-04-2016 om 12:44

Dat lijkt maar zo

De onschuld is er in Apeldoorn afgegaan. Ze zijn niet van nature gevrijwaard van aanslagen e.d., zo realistisch moet je wel zijn. Extra beveiliging vind ik daarom terecht. Maar toch hou ik het gevoel dat Koningsdag in het algemeen en de daarbij loslopende hoogheden veilig genoeg zijn. Hopelijk zal het tegendeel nooit blijken.

Agenda 21

onschuld?

AL die aanslagen zijn i.o.v o.m. het koninklijk huis gedaan!

Uiteindelijk worden, heel langzaam maar zeker, alle nationale feestdagen vernietigd, Dit valt allemaal onder "Agenda 21".

Vandaar ook het gedoe met 'zwarte piet" wat NOOIT een probleem was.
Opeens het vuurwerk met oud en nieuw is een probleem.
Problemen bij carnaval etc etc

Het is gewoon weer een stapje politiestaat. Maar omdat het om een wereldwijde politiestaat gaat, moet de nationale zaken vernietigd worden,

Zelfde reden waarom de migranten crisis er is!

Mensen wordt toch wakker!

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

17-05-2016 om 14:34

Pindar

Je hebt nu al ruim twee jaar de tijd gehad om je ei kwijt te kunnen. We hebben je draadjes gesloten. Het is nu tijd om ergens anders je informatie neer te zetten, bij voorkeur op een blog of website.

Verdere uitingen van jou die maar in de verte iets te maken hebben met jouw gesloten draadjes worden vanaf nu verwijderd en je account wordt dan ook geblokkeerd.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

censuur!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goh geachte Forumnheer!!!

WAAROM DIENEN JULLIE OPEENS ZO STERK CENSUUR UIT TE OEFENEN??!!!

ZEg IK IETS WAT JULLIE NET BEVALT ????

kijk, ik bepaal zelf toch wat ik neer wil pleuren????????

Gaan jullie niu even bepalen wat ik wel en niet moet doen?

Het moet niet gekker worden!!!!

Ja je kan het sluiten en account blokkeren, maar da's geen probleem hoor, daar werk ik probleemloos om heen!

Maar hou aub wel je "Met vriendelijke groeten" aub aub aub aub weg!

Komt nu wel erg hypocriet over!!!!!!!!!!!!!!!

Maar goed, kom met een sterk argument waarom je me censuurt en als het echt een sterk argument is ben ik bereid weg te blijven!

Ben benieuwd (btw het bevalt de mensen hier niet, is GEEN sterk argument!!)

Pindar

Alicia

Alicia

17-05-2016 om 17:52

pindar

Misschien is een goed argument dat er met jou geen discussie mogelijk is? Het is per slot van rekening een discussieforum ...

mijk

mijk

17-05-2016 om 17:58

Dit is precies waarom ze je heel behulpzaam

een eigen plek aanraden. Hier bepaalt het forumbeheer dat. We zijn uiteindelijk te gast (al voelt dit na 14 jaar nog zo eigen). Je kunt in iemand anders huis ook niet zo maar zooi neer pleuren.........

Fijne beslissing Forumbeheer

Mijk

Het is een bijzondere traditie

Om zo langs het publiek te lopen en handen te schudden. Elizabeth had gisteren een jubileum en staat op ruime afstand van haar onderdanen.

Het is mooi dat in de moderne koningsviering dat deel behouden is gebleven, ondanks Apeldoorn. Een defilé had net zo goed gekund.

Ik hoop dat de speurende blik ook voor de veiligheid van de toeschouwers is bedoeld. Die waren de klos in Apeldoorn.

De werkelijke traditie, de vrijmarkt, heeft gelukkig geen seconde onder alle incidenten geleden. Dat lijkt mij nog veel lastiger te beveiligen dan 1 koninklijke familie in een stad die optima forma alles uit de kast haalt.

Alicia

Ik heb al eerder uitgelegd waarom een discussie niet mogelijk is.

Natuurlijk kan het tot op zekere hoogte, dat wel, maar men zal echt zelf zijn of haar huiswerk moeten doen.

Trouwens, BIJNA ALLES wat ik schrijf wordt verdraaid. Zo screef iemand dat ik dingen neerschreef die men 'voor zoete koek moest slikken"
Als iemand echt mijn berichten heeft gelezen kan je zien dat dat totaal onwaar is!

Ik begrijp zelfs dat mensen in diepe ontkenning zijn van dit en het liever niet willen zien.

Maar die luxe hebben we niet meer.

Consequentie is dan wel dat uw kinderen etc zullen moeten leven in een politie staat die zijn weerga niet zal kennen.

mijk

Ik kan alleen maar zeggen: ach en wee.

Bijzondere traditie

Ik moet toch soms wel even slikken hoe mensen zo blindelings een stelletje psychopaten eigenlijk aanbidden!

waarom eigenlijk? vanwege hun dna! that's all folks!

Los van dat ze je naaien waar je bij staat!

Heeft U het hakenkruis van Maxima al gezien??? En u denkt nog steeds dat dat toeval is?????

man o man.

Moni

Moni

17-05-2016 om 18:38

Ik ben ook blij met forumbeheer

Zij bepalen de regels en ik bepaal zelf of ik deel wil nemen.
Ik wil graag deelnemen, mede dankzij die regels.

Moni

Ja, ok , als er redelijke argumenten/regels zijn,

Nu zijn ze nogal selectief.

Eigenlijkbegrijpt men hier niet, en ik neem niemand dat kwalijk, hoe belangrijk het is in te zien wat er aan de hand is en aankomt.

Ik zie de meeste mensen hier proberen de andere kant op te kijken.

Moni

Moni

17-05-2016 om 18:43

Ik ben juist blij met dat selectieve

Jij kunt gewoon je eigen ding opstarten.
Kun je schrijven wat je wilt.

Moni

Ja dat kan.

zinvol

Maar dit is even zinvol.

Omdat hier mensen zitten die dat soort info niet zouden komen lezen

terwijl het echt hele belangrijke info is.

Nu kunnen mensen zeggen dat men het hier niet 'slikt' en ik heb al eerder gezegd dat dat niet hoeft en zelfs niet kan.

Maar deze info, qua thema, zal de mensen hier straks ook van andere kanten bereiken en dan zal men wel zeker, zei het langzaam, open moeten gaan staan voor deze informatie.

Op dit moment speelt bij velen hier de 'cognitieve dissonantie' parten. Dat is bij mij en anderen ook het geval geweest.

Zoals ik al de hele tijd schreef.

Het is ok , het is een proces.

we zitten hier met ons allen in!

Aan Forumbeheer

De keuze is aan jullie.

Willen jullie dat mensen niet gewaarschuwd worden voor wat komen gaat, namelijk een wereldwijde fascitische poliiestaat?

Ok, doe dan wat je denkt dat je moet doen.

Ik hoop dan alleen, oprecht, dat je niet in conflict komt met je geweten later.
(Misschien kunnen jullie je ook enigszins verdiepen in de info!)

Denk toch niet dat ik steeds zo bezig ben omdat ik het leuk vind of zo? Gezien de reacties was ik al veel eerder weggeweest als de info niet zo enorm enorm belangrijk is!

En het gaat me niet om mij, het gaat me om de info.

Pindar

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

18-05-2016 om 09:03

Pindar

Je leest blijkbaar je mail niet via het opgegeven mailadres want ik begrijp je verbazing niet. Via de mail had je in discussie kunnen gaan, niet openlijk op het forum.

Als we je draadjes stoppen is het natuurlijk niet de bedoeling om een oud draadje op te zoeken en verder te gaan.

We hebben je account geblokkeerd. Doe geen moeite om op een andere manier terug te komen. Je hebt ruim de tijd en de mogelijkheid gehad om je zegje te doen. In herhaling vallen heeft geen zin.

Met vriendelijke (!) groet,

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer

Goede beslissing, het werd onderhand wel tijd. Heb me erover verwonderd dat dat andere draadje zolang voorbleef etteren.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

18-05-2016 om 15:01

Reacties

Dat deden we vooral ook in de hoop dat Pindar daar bleef en omdat we van mening zijn dat iedereen zijn of haar mening tot op zekere hoogte kwijt moet kunnen. We hadden het niet goed gevonden dat Pindar in elk draadje zoals dit zijn of haar mening zou gaan uiten.

Nu is het laatste er wel over gezegd denk ik zo.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

misschien

Hmm misschien zit die Pindar er niet eens zo heel erg naast.

Maar het lijkt alsof mensen zulke dingen gewoon niet willen zien, omat men dat niet aankan?

of?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.