Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Balen: auto gestolen!

Niet dat jullie er iets aan kunnen doen natuurlijk, maar ik moet even kwijt dat ik er vreselijk van baal! Ik werd vanmiddag door echtgenoot gebeld waar ik de auto had geparkeerd gisteren. Nou, eh, voor de deur, hoezo? Daar staat ie dus niet.... Tja, gestolen dus. Aangifte, verzekering, gedoe. En het idee dat er iemand nu in ons fijne, zuurverdiende, superautootje rijdt. Of nog erger, dat ie voor de onderdelen uit elkaar is gehaald. Minder makkelijk na te gaan, dus schijnt een populaire bestemming voor gestolen auto's te zijn.... Bleh!!!!
Dat wou ik even kwijt, dank voor het 'luisteren' .
Engeltje

Suze

Suze

14-10-2013 om 21:34

Oh waardeloos

Engeltje, ik voel met je mee.
Heb er gelukkig geen ervaring mee (wel eens gedacht, maar dan was ik in de war met een andere keer, dacht dat ik hem ergens geparkeerd had, maar bleek gelukkig niet zo te zijn).

Ik heb wel ervaring met dat mijn fiets opeens niet meer stond waar hij wel moest staan, twee keer dat ik me zo herinner en dat vond ik echt al vreselijk, dus kan me voorstellen dat het met een auto 10x erger is.

Veel sterkte. Waardeloos, ook door al het geregel en onpraktisch, maar zeker ook als je gehecht bent aan je auto. Hopelijk is de verzekering goed zodat het financieel goed afloopt.

twitteren

Zet een foto van je auto, met goed zichtbaar nummerbord, op facebook en twitter en vraag je volgers het bericht te delen. Zo zijn er al auto's teruggevonden.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-10-2013 om 22:17

Ech balen

een gestolen fiets is inmiddels bijna 'gewoon', maar een áuto! Net wat je zegt... je zuurverdiende geld zit erin en dat is meestal een flink bedrag. Ik hoop dat er genoeg bij de verzekering uitrolt om een gelijkwaardige auto te kunnen kopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.