Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tine Winkel

Tine Winkel

17-06-2015 om 16:34

badminton of 'campingtennis'

ik vroeg me af of er ook zwaardere shuttles zijn dan standaard om het badmintonnen op de camping minder windgevoelig te maken. Ik kan het zo snel niet vinden. Wat ik ook wel eens gezien heb is een lichtere vorm van tennis, maar ook dat kan ik niet vinden. Een van de mensen hier een idee van wat ik bedoel cq waar ik dat zou kunnen kopen?

Lusithania

Lusithania

17-06-2015 om 17:36

Die plastic rackets met een schuimrubber/spons ballletje, edoel je dat?

Noet

Noet

17-06-2015 om 17:49

speedminton

bedoel je. Speciaal voor buiten ontwikkeld en zelfs mogelijk in het donker.
Je slaat er zo 35m mee.

Wij gebruiken het ook wel bij de buitentrainingen op de badmintonclub.

Tine Winkel

Tine Winkel

17-06-2015 om 19:17

Yes, Noet

dat is idd wat ik zocht, dank!

Nyntje

Nyntje

08-07-2015 om 11:56

mijn dochter zou boos worden

Mijn dochter beoefend de badmintonsport zeer fanatiek en zou camping tennis echt beledigend opvatten.

Badminton is er niet voor bedoeld om in de buitenlucht te spelen, eigenlijk kan je alleen maar een beetje overslaan naar elkaar.

Als je toch wilt spelen raadt ik je de wat zwaardere shuttles aan. Deze zijn gewoon verkrijgbaar bij o.a. perry sport.

Noet

Noet

08-07-2015 om 14:15

Nyntje

bij ons op de ook fanatieke club noemen wij de buitenvariant ook gewoon campingtennis.
Het is gewoon een andere vorm van dezelfde sport, zelfde als zaal en veld hockey. Speedminton is erg leuk bij de buitentrainingen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.