Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Wilgenkatje

Wilgenkatje

19-09-2017 om 21:36

Autoreclame en uitslag zwangerschapstest

Op t moment draait er een reclame van een automerk waarin een vrouw de uitslag van haar zwangerschapstest laat zien door middel van een hele rij auto's die (op de parkeerplaats bij het werk van de vader van de toekomstige baby) een embryo vormt.
Wat wil de producent hiermee communiceren ?

Vind het sowieso heel eigenaardig dat een vrouw een x-tal autobomilisten zou vragen deze opdracht uit te voeren terwijl de aanstaande vader van niks weet. Nou ja, nu neem ik een reclamefilmpje veel te serieus natuurlijk.

Inanna

Inanna

19-09-2017 om 21:58

ach

Eerder heeft die man haar ten huwelijk gevraagd dmv foto's die gemaakt zijn met de camera van de auto. Het past dus wel bij dit stel om dit ook via auto's te communiceren


https://www.youtube.com/watch?v=_K2_-vgmKWY

40er

40er

20-09-2017 om 10:13

Reclame

Snap ik idd ook niet altijd... deze link had ik ook nog niet begrepen..
Er is er nu 1 op de radio, volgens mij van specsavers. Een jongetje roept zijn vader dat hij de auto heeft gewassen. Waarop de buurvrouw de buurman bedankt voor het wassen van haar auto... wie heeft er hier nu een bril nodig?
Of ze korten ze in, in die van de jumbo hoor je ook bijna nooit meer over de banden (met max verstappen, supersofts)
Maar meestal...ene oor in andere uit.

Mams

Mams

20-09-2017 om 19:58

Ja!

Ik snap die radioreclame van specsavers (met buurman die de auto heeft gewassen) ook niet! Elke keer als ik m hoor irriteert het me weer dat ik de clou niet begrijp... iemand hier die m wel snapt?

Eef

Eef

20-09-2017 om 20:03

jongens toch

Ken betreffende reclame's niet, maar doel van makers is blijkbaar gelukt: er blijft iets van hangen.

Triva

Triva

20-09-2017 om 20:21

specsavers

Ik dacht dat duidelijk is dat het jongetje een te goedkope bril heeft gekregen van zijn vader, die dus beter naar specsavers had kunnen gaan met zijn zoon?

Wilgenkatje

Ik vermoed dat de producent de auto in de markt moet zetten voor jonge gezinnen of zij die dat willen worden.

Ik vraag me bij dat spotje altijd af hoeveel tijd al dat precisieparkeren wel niet zal hebben gekost.

Geen idee om welke auto het gaat trouwens, die onthoud ik maar zelden.
Gisteren wel een reclame gezien waarvan ik dacht dat die voor Saab of Volvo zou zijn, maar het bleek voor Esso. En door die verrassing weet ik dat nu nog.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.