Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

App-groepsnamen

Gewoon ff grappig: leuke of gekke of absurde of... groepsnaam? Wie deelt wat de namen zijn van (app)groepjes waar je inzit?

Appgroepjes waar ik momenteel in zit zijn:
Lunchen
Team...
De konijntjes
Squad fam familiegroep 
Campingvriendjes
Afrikaantjes 
Borrel
De kletshoek 
VrijMiBoclub
KaapseSchaBever
Wieisdemolapp
Familie C

 

Wij drieën en Adelelpesaja. De eerste El is er niet meer, dus dat gaan we misschien aanpassen.

Bakkie koffie
Schoolreünie
Werkreünie
Familie A. 
Familie B.
Gezinsapp 
(Bedrijfsnaam) Personeel
Fietsen
Weekend weg
Buren(straatnaam)
Concert(datum)
Team A

de huppelkutjes

Jeetje mina, hoeveel tijd zijn jullie wel niet kwijt aan whatsappen? En word je dan niet gek van alle meldingen of heb je de groepen op stil staan?  Wij hebben er een met het gezin en mijn man en ik hebben er een met een bevriend paar, nou ja, onze beste vrienden. En dat is het. 

app groepje Plons; inderdaad zwemles, nu geen zwemles meer maar borrelapp met die ouders
App groepje dumpthekids; wie brengt/ haalt de kids bij scoutingweekenden/ kampen/ bijzondere opkomsten
FamilieappGingerman: schoonfamilieapp
Halleluja no church app; familie app van Gingerman waar de strenge refo's niet in zitten en waarin de wereldse activiteiten gepland worden waar zij niet aan mee willen doen.
The Gingers; familie app van mijn familie, zit alleen mijn neef nog in want de rest is inmiddels overleden maar we bewaren hem uit nostalgie
Shoptillyoudrop; om shop afspraken te maken met gelijkgestemden.
De Groentjes; schoolvrienden van vroeger

Bookfriends; mede leesliefhebbers, delen leestips

Scarymovie; hier delen we filmtips en maken we bios afspraken.

Verder nog wat buren/ vrienden appgroepjes

Roodborstje

Roodborstje

29-06-2024 om 19:54 Topicstarter

Annaniem2023 schreef op 29-06-2024 om 15:04:

Jeetje mina, hoeveel tijd zijn jullie wel niet kwijt aan whatsappen? En word je dan niet gek van alle meldingen of heb je de groepen op stil staan? Wij hebben er een met het gezin en mijn man en ik hebben er een met een bevriend paar, nou ja, onze beste vrienden. En dat is het.

Haha valt mee hoor! Sommige van mijn appgroepen zijn actiever dan andere appgroepen. Die van mijn werk heb ik wel op stil staan

Annaniem2023 schreef op 29-06-2024 om 15:04:

Jeetje mina, hoeveel tijd zijn jullie wel niet kwijt aan whatsappen? En word je dan niet gek van alle meldingen of heb je de groepen op stil staan? Wij hebben er een met het gezin en mijn man en ik hebben er een met een bevriend paar, nou ja, onze beste vrienden. En dat is het.

De apps zijn alleen actief als er een afspraak wordt gemaakt en na afloop volgen er nog wat berichten over het uitje en worden er wat foto's gedeeld. Je hoeft ook niet overal op te reageren. Ik app juist erg weinig en ja, sommige groepen staan op stil. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.