Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Anna

Anna

03-12-2014 om 10:58

Amerikaanse party app....bestaat dat?

Oke, binnenkort ga ik een avondje met een groep vrienden een feestje geven. Ik heb mijn huis opengesteld, maar iedereen neemt wel iets mee. Is er een app waarbij je dat kunt plannen? Niet dat we straks 5 salades hebben en 1 stokbrood (ik zeg maar wat) een soort intekenlijst dus waarop iedereen kan kijken.

Ik heb al lopen zoeken op internet en de app store, maar nog niets kunnen vinden.

Hanne.

Hanne.

03-12-2014 om 11:00

lijstje.nl

Zou je lijstje.nl kunnen gebruiken. Dan zet je ipv cadeautjes gerechten neer.

Minthe

Minthe

03-12-2014 om 11:02

Ook niet?

Ook niet als je zoekt op potluck? Als ik google op potluck planner krijg ik 241.000 resultaten

Anna

Anna

03-12-2014 om 11:24

ooow Potluck, had nog nooit van het woord gehoord zelfs

Ik ga even zoeken op Potluck, kende dat woord niet, weer wat geleerd !!!

arbe

arbe

03-12-2014 om 13:36

loulou

Ik gebruik altijd LouLou voor zulke dingen. Ook voor afspraken, cadeautjes enz. Jij typt de vraag in bv wie neemt wat mee? en daaronder komen de antwoorden te staan. Evt kun je zelf al een rijtje maken. Er kunnen ook meerdere mensen op 1 ding intekenen en mensen kunnen ook zelf antwoorden bijschrijven. Dit verstuur je dan naar een groepsapp. Dat vind ik er vooral gemakkelijk aan, veel lijstjes gaan via mail oid.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.