Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Algemene mededeling [post sturen]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jons

jons

29-11-2010 om 20:36 Topicstarter

En oh ja,

onze wasmachine heeft weer kuren! Dat wordt dan toch een keer op zoek naar een tweedehandsje, denk ik....

Jons

Chippie

Ik zou zeggen: luister naar je gevoel. Het staat je vrij om je gevoel te volgen, ik heb geleerd dat mijn gevoel het vaak juist heeft.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2010 om 00:23

Nadeel van een forum

Als je het gevoel hebt in een onderonsje te zitten leest de rest wel mee, dus ook degene waar het over gaat. Ik heb het nu tegen Chippie en Wil. Jullie insinuerende toon vind ik echt heel akelig.
Ik sluit me bij Pelle aan, dit draadje kan beter stoppen.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2010 om 00:24

Jons

Jons... heel veel succes bij de rechtbank!

Chippie

Chippie

30-11-2010 om 09:36

Puck

Ik doe geen aannames, maar ik vind geheimzinnigheid in het algemeen niet prettig overkomen. Niets meer, niets minder. In ieder geval niets persoonlijk tegenover Jons.

Chippie

Chippie

30-11-2010 om 09:38

Kaaskopje

Ik weet dat wij vaak botsen, zeker over geldzaken. Maar nergens heb ik iets geinsunueerd! Ik heb niets akeligs gezegd, dat lees jij blijkbaar!

Chippie

Chippie

30-11-2010 om 09:44

Fladder

Fladder, dit kan mij misschien ook overkomen inderdaad. Jij weet wat het is etc, ik niet en ik snap even de geheimzinnigheid niet (nog steeds niet).

Jij kent Jons en vertrouwt haar volledig. Ik ken Jons niet maar ik heb nergens gezegd dat ik haar niet vertrouw. De link met "teveel mensen die denken dat je alleen door eigen schuld in de shit kan raken" en 'dit kan jou ook overkomen" vind ik een vervelende steek onder water. Die ik trouwens totaal niet begrijp. Ik heb bijna direct een pakketje klaargemaakt.

Ik zeg alleen dat ik de geheimzinnigheid niet begrijp. Ik begrijp nu dat er veel drukte is in het leven van Jons en dat ze de mensen niet zelf kan mailen etc. Maar er is ook iets admnistratiefs?

Er ligt hier nog steeds een pakketje klaar, maar ik weet niet naar wie ik het nu moet sturen.

Chippie

Mail Pelle even

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2010 om 11:46

Chippie

Jij: Ik ben al niet zo'n held om verhalen van wildvreemden te geloven, wil graag een handje helpen maar dan bekruipt me toch een beetje het gevoel 'het zal toch niet....'. Geen idee wat dat het-zal-toch-niet-gevoel dan precies is.

Of ben ik nu een vreselijk wantrouwige trut?!
Waarop wil reageert: Ik zou zeggen: luister naar je gevoel. Het staat je vrij om je gevoel te volgen, ik heb geleerd dat mijn gevoel het vaak juist heeft.
Misschien lees ik het helemaal verkeerd, maar ik lees deze conversatie als volgt:
Jij: ik weet het niet hoor, maar ik heb het gevoel dat het geen zuivere koffie is met Jons.
Wil: Als jouw instinct zegt dat het geen zuivere koffie is, moet je daar op afgaan.
Met andere woorden: Wil bevestigt jouw gevoel van 'onzuivere koffie' door hier zo nadrukkelijk op in te gaan.
Als ik gelijk heb en ik lees het op de juiste manier, dan vind ik dat niet prettig. Dat is roddelen terwijl degene die het betreft gewoon mee kan luisteren.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2010 om 11:49

Chippie

Ik kan het alleen maar lief vinden dat je een pakketje hebt klaargemaakt, dat je daar niet aan twijfelt!

Chippie

Chippie

30-11-2010 om 13:13

Kaaskopje

Kaaskopje, je leest het op de verkeerde manier. Ik zeg helemaal nerges dat het 'onzuivere koffie' is. Ook Wil bedoelt volgens mij iets heel anders. Zij zegt juist (volgens mij) dat het wel zuivere koffie is en dat je dat gevoel mag vertrouwen.

Bovendien ben ik niet zo'n oen om te gaan roddelen waar mensen bij zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-11-2010 om 16:07

Chippie

Ik zei ook dat ik het op die manier las. Maar okee, als jij het niet zo bedoelde twijfel ik daar niet aan.

Kaaskopje

Wil: Als jou gevoel zegt dat het geen zuivere koffie is,moet je daar op afgaan.

Precies kaaskopje. Dat is bij veel beslissingen zo in mijn leven. Mijn gevoel volgen.
Dat ik daarmee Chippie`s gevoel van wantrouwen bevestig, dat maak jij ervan.
Als jij zegt: "Ik voel de behoefte om Jons te helpen" dan zeg ik ook : "Volg je gevoel."

Roddelen is al helemaal niet aan de orde. Dat slaat helemaal nergens op. Ik reageer puur op Chippie en het volgen van haar gevoel.

Nasha 1st

Nasha 1st

30-11-2010 om 19:42

Ik had niet het idee

dat het iets was wat niet op het forum gezegd kon worden. Ik zal je mailen....

Chippie

Chippie

30-11-2010 om 22:37

Kaaskopje

"Ik zei ook dat ik het op die manier las."

Interpreteer dan aub niet in het wilde weg!? Bekijk dingen eens van twee kanten. Ik weet niet meer wat je bewoordingen waren maar door jouw luk-raak-interpretaties ben ik de zondebok. (En dat terwijl jij nu net die de meest meelevende opmerkingen in dit draadje maakte). Je sleurt Wil er in mee.
En als ik moeite heb met jouw ongefundeerde interpretaties, dan krabbel je half-half terug met 'zo heb ik het gelezen'. Grumbel.

Chippie

Als ik eerlijk ben had ik wel meer willen posten, maar we mogen alleen "aardige" dingen zeggen in dit draadje en anders niets.
Dus ik laat het verder maar bij "niets".
Het draadje gaat in het archief, aardig zitten wezen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.