Off-topic discussies
Tihama
17-09-2015 om 22:04
Aanmelddraadje voor OO-meeting
Hoi
Ik begin een nieuw draadje.
Er zijn 3 forummers die me gemaild hebben dat ze graag mee willen organiseren, dus we kunnen van start.
Om te voorkomen dat we een geweldige leuke discussie gaan voeren over datum en locatie, heb ik het volgende voorstel:
1. Via een datumprikker ga ik peilen wat de beste datum is. Iedereen die graag mee wil kunnen beslissen over de datum stuurt uiterlijk 23 september een mailtje naar [email protected]
Ik stuur dan een datumprikker uit met een serie data naar iedereen die een mailtje heeft gestuurd. Op 3 oktober prik ik op basis van de resultaten van de datumprikker een datum.
Let wel: dat is alleen als je wilt dat jouw voorkeursdatum meeweegt. Je kunt dus daarna nog gewoon aanmelden voor de meeting, alleen staat dan de datum al vast.
Deze datum wordt dan bekend gemaakt in dit draadje.
2. Locatievoorstel is Utrecht (of vlakbij). Het moet nu eenmaal een beetje midden in het land en goed bereikbaar zijn.
3. Tussen 3 en 14 oktober is de tijd om je aan te melden. Datum en locatie zijn dan dus bekend.
4. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen bepalen we ergens half oktober een gelegenheid. Buffet voor een prettige prijs.
Ik heb er zin in!
mijk
03-10-2015 om 21:15
Oh ik wil heel graag
Maar dochter is de 7e jarig..... Twijfel twijfel.....
Mijk
marinade
03-10-2015 om 22:57
Tip voor een locatie
Mag ik een tip geven voor een mogelijke locatie, met parkeerruimte en dicht bij het station: restaurant Zinnia in Park Transwijk of restaurants bij de Veilinghaven.
Voldoen wel aan bereikbaarheid en redelijk geprijsd. Zal geen haute cuisine zijn, maar dat is dacht ik niet het doel.
Succes!
IngridT
04-10-2015 om 12:42
Tihama.....
Aanmelden via de mail? Of gewoon door een berichtje alhier?
Ingrid
Katniss
04-10-2015 om 13:46
Vraagje
Een beetje een zeurvraagje. Als ik via de mail aanmeld wil ik mijn normale e-mailadres gebruiken omdat ik nooit zo goed uit de voeten kan met webmail. Houden jullie de e-mailadressen vertrouwelijk?
Puck
05-10-2015 om 09:55
Leuk
Staat genoteerd en ik meld me straks nog even via de mail aan. En Katniss: ik vind dat zeker geen zeurvraag, ik erger me altijd groen en geel aan al die groepsmails waar ieders e-mail-adres pontificaal in vermeld staat. Je hebt groot gelijk.
Tihama
10-10-2015 om 20:12
Utrecht
Hoi Kaaskopje
Het wordt Utrecht.
Zodra ik het aantal aanmeldingen (ongeveer) weet, ga ik op zoek naar een geschikte locatie. Dat zal een locatie worden die goed bereikbaar is met het OV én waar parkeerruimte in de omgeving te vinden is.
Ginny Twijfelvuur
10-10-2015 om 20:47
Ik kom natuurlijk ook!
Al snap ik wat Kaaskopje bedoelt. Ik versta er niks meer van en mijn stemgeluid is te iel om me goed verstaanbaar te maken. The horror....
Egel
10-10-2015 om 23:01
ik kom
Hoi, ik kom in principe, maar vergeet me de hele tijd via mail aan te melden. Kan nu alleen even zo.
Hierbij. Te bereiken op egelrec @ gmail.com
tonny
11-10-2015 om 12:09
we hebben in elk geval genoteerd:
Tihama, Ginny Twijfelvuur, Kaatje Heksenvet, Tonny, Engeltje, Noet, Hortensia, Joppox, Inanna ,Lucerna, Puck, Katniss, Egel... en dat is wat ik even hier lees. Via mail vast nog wel een paar aanmeldingen, die ik nu even niet in beeld heb.
Wie komen er nog meer naar Utrecht op die mooie zaterdag in januari? Reken maar dat Tihama een goeie locatie bedenkt
dirksmama
16-10-2015 om 22:23
Ach wat jammer
Dan ben ik niet in het land. Was anders graag gekomen. Laatste keer dat ik meedeed gingen we struinen en gootspoken bekijken. Was erg gezellig toen!
IngridT
16-10-2015 om 23:00
Tonny..,
Ik ben er ook hoor! Had me al aangemeld voor de datumprikker- actie. Dus ik heem aan dat ik al automatisch op de lijst sta. Toch?
Ingrd
Sinilind
21-10-2015 om 09:34
ik ook
heb me per mail aangemeld maar geen antwoord op gekregen, maar dus Moi aussi!
Sini
Tihama
21-10-2015 om 21:37
KOmt helemaal goed
We zien alle aanmeldingen binnenkomen. Tonny verzamelt van tijd tot tijd even het lijstje.
Mooi dat het up gehouden wordt
15 november is de deadline voor het aanmelden. Dus als we de spanning tegen die tijd opvoeren....
Hortensia
21-10-2015 om 21:57
tipje
Misschien is het handig om de mailers een soort van bevestiging te sturen om te laten weten dat hun mailtje in ieder geval ontvangen is
IngridT
21-10-2015 om 22:01
Of ....
Hier af en toe even een update te plaatsen met de deelnemerslijst..........
Ingrid
tonny
22-10-2015 om 12:41
mailbox bekeken
Aanmeldingen OO-meeting zaterdag 9 januari 2016
Tihama
Ginny Twijfelvuur
Kaatje Heksenvet
Tonny
Engeltje
Noet
Hortensia
Joppox
Inanna
Lucerna
Puck
Katniss
Egel
Lynna
IngridT
Sinilind
Fransien
Wie vergeet ik? En wie komen er nog meer?
We missen er nog een heleboel hoor, en Tihama zal heus een locatie vinden waar we allemaal relaxed in passen!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.