Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Tesah

Tesah

20-01-2014 om 10:25

Aandacht voor het Haagse Zuiderstrand

Er zijn plannen om een prachtig stukje natuur in Nederland ontzettend te verpesten. Onder Scheveningen ligt een van de mooiste en fijnste stranden van nederland, waar in de zomer veel gezinnen komen en je in de winter heerlijk kunt wandelen. De duinen zijn er prachtig, hetnis er rustig, er zijn veel vogels, vossen en andere dieren. Het is er zo rustig en heerlijk om te wandelen.

Ze zijn van plan dat te vernietigen door het bouwen van een werkelijk monsterachtig hoog gebouw, compleet met nog meer winkels waar niemand op zit te wachten. We hebben Scheveningen en als je vertier zoekt kun je daar alles vinden wat je wilt. Maar er zijn zoveel mensen die zonder al die poespas van onze prachtige kustlijn willen genieten.

Zouden jullie alsjeblieft wilen kijken op de volgende pagina en als je het met ons eens bent dat het Zuiderstrand ongerept moet blijven, wil je dan de petitie tekenen? Als je het hier niet kent zou je echt eens moeten komen, het is hier heerlijk!

http://petities.nl/petitie/stop-de-bouw-aanop-het-haagse-zuiderstrand

Dank je wel!

Tesah

Bloemetje11

Bloemetje11

20-01-2014 om 11:19

Al gedaan

Tesah,

Die plannen zijn echt vreselijk. Ik geniet al jaren van die plek, maar ben bang dat dat over een poos niet meer kan. Het zoveelste megalomane plan hier in de regio.....

Groet,
Bloemetje

nog niet gezien, maar

Ik ken de Haagse situatie slecht maar was onlangs wel in Scheveningen en vraag mij dus af: zijn deze plannen er omdat het zo druk is dat "Scheveningen" uit zijn voegen barst en er geen vrije winkel- en horecaruimtes meer zijn? Dat was nou niet direct mijn indruk, eigenlijk...

Groeten,

Temet

Tesah

Tesah

20-01-2014 om 14:23

Temet

Ik snap er ook niets van. Er is absoluut geen reden voor. Er is een pier die niet gebruikt wordt. Er zijn hele stukken van Scheveningen die nodig opgeknapt zouden mogen worden. Daar zou best wat geld ( als dat er is) ingestoken mogen worden. Scheveningen is daar bij uitstek de plek voor. Maar waarom nou een prachtig stuk rustig duingebied onherstelbaar verstoren en verwoesten. Er is echt niemand die hier behoefte aan heeft.
Ik zou het echt vreselijk vinden als dit door zou gaan. We moeten zuinig zijn op wat we hebben.

Tesah

Getekend!

Ik heb direct getekend. Ik woon in Den Haag, en wij wandelen vaak over het Zuiderstrand. Ik vind het zo ontzettend zonde!

Juline

Juline

22-01-2014 om 19:43

Getekend

Ook al kom ik bijna nooit in Den Haag, ik vind het zo zonde als er langs het strand gebouwd wordt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.