Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

sis

sis

16-12-2014 om 08:43

2015 jouw jaar?

Bijna eind van het jaar: kun je terugblikken of vooruit kijken.
Voor wie wordt 2015 zijn of haar jaar? Voor wie gaat het roer om, gaat iets spectaculairs doen, kijkt over grenzen heen of laat los?

sis

sis

16-12-2014 om 08:45

voor mij

Ik moet eerst nog maar eens zien of ik volgend jaar nog een baan heb. Geen spektakel vermoed ik, wel loslaten. Met name de kinderen die steeds meer hun eigen weg gaan (wat prima is). Echtgenoot en ik moeten nog een beetje zoeken naar nieuwe invulling. Ook leuk.

Dater

Dater

16-12-2014 om 10:28

Hoop

Na jaren van ellende en verdriet zijn een aantal zaken duidelijk geworden en op de rails. De erfenissen zijn nog niet afgehandeld maar als het goed gaat, zijn ze geen probleem. En ik heb goede hoop dat 2015 een stuk positiever wordt dan de afgelopen jaren.
En daar ben ik heel erg aan toe.

Evanlyn

Evanlyn

16-12-2014 om 10:35

Hier wel spektakel!

Alle kinderen zijn ein-de-lijk gelukkig op hun school en in hun klas, na jaren strijd om ze op de goeie plek te krijgen! Nu maar zorgen dat we dit schip op koers houden en ervan genieten. En hopelijk hebben we ook het geluk dat gezondheid en financiën OK blijven.

Stip

Stip

16-12-2014 om 11:48

Ja!

Na lange tijd van verdriet zie ik 2015 met vertrouwen tegemoet!
Er gaat ruimte komen voor positieve dingen, voor werk en vrije tijd, in praktijk brengen wat alle narigheid ons geleerd heeft.
Ik krijg er zin in!

Kaaskopje

Kaaskopje

16-12-2014 om 19:55

Wat zal ik ervan zeggen

Ik denk niet in termen van 'dit wordt mijn jaar', dat kun je pas achteraf zeggen. Op dit moment weet ik dat ik weer naar werk zal moeten zoeken. Wie weet dat dat hele nieuwe situaties op gaat leveren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.