Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

liora

liora

09-08-2013 om 08:07

16 kids and counting

Elke woensdagavond op RTL4. Wie kijkt deze serie?
Ik vind het zo leuk om al die gezinnen te zien en een beetje inzicht te krijgen in waarom ze zoveel kinderen krijgen.
Ook leuk om de verschillen te zien!

Nils

Nils

09-08-2013 om 09:00

Ja, ik!

Wat een moeders, echt de hele dag in de weer en een engelengeduld. Wat mij opvalt is dat de meeste van die gezinnen zo goed functioneren. Maar ach, mijn buurvrouw is ook opgegroeid in een gezin met 14 kinderen, ze sliepen met drie in een bed en toen was het heel gewoon. Ik vond de Nederlandse serie, "Een huis vol" eigenlijk nog leuker. Vooral het gezin uit Amsterdam -Noord. Met veertien driehoog achter wonen en er dan zelf ook nog wel op de koffie willen.

liora

liora

09-08-2013 om 12:55

Ja!

Inderdaad vind ik het ook verbazingwekkend hoe energiek die moeders zijn! Aan de andere kant: dat is waarschijnlijk de reden dat ze het aandurven.
Ik vind Een Huis Vol ook echt geweldig! Ben dol op die Amsterdammers. Ze zijn trouwens tijdens de vorige serie verhuisd naar Purmerend, benedenhuis. Werd tijd...

Liora

Yta Chalne

Yta Chalne

09-08-2013 om 16:40

Ook

Echt leuk om te zien. Op af en toe een tenenkrommende uitzondering (die filosoof die nog een baby erbij wilde zonder geld, ruimte en met vrouw die het helemaal niet meer zag zitten met alles) na loopt het allemaal wonderwel.
Bij dat Amsterdamse gezin dacht ik wel af en toe dat het de hoogste tijd werd die oudste jongens er eens uit te gooien. Maar zij moesten er nog allemaal niet aan denken.

JansjeRommy

JansjeRommy

12-08-2013 om 21:52

Superleuk

Ik kijk er graag naar, samen met mijn (enige) kind, we smullen er echt van, mede omdat ze zo totaal anders leven dan wij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.