Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
miriam

miriam

09-11-2011 om 22:09

Verpleegkundig kinderdagverblijf

Hoi papa’s en mama’s,
Ik ben een moeder van een jongetje van 1,5 jaar met epilepsie en een ontwikkelingsachterstand. Een hele tijd ben ik thuismoeder geweest om te zorgen voor mijn kindje maar nu zou ik toch graag weer willen gaan werken. Ik vraag me af of er ouders zijn die ervaring hebben met verpleegkundige kinderdagverblijven of een ander soort opvang voor mijn kleine manneke. Zijn er ouders die in eenzelfde situatie zitten en mij van advies kunnen voorzien? Ik kom uit de regio Breda.
Alvast bedankt, Miriam

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

10-11-2011 om 07:05

Miriam

Zet dit berichtje even in de rubriek Zorgenkinderen, daar komen veel meer mensen, en heb je waarschijnlijk sneller antwoord!

Gastouder

Ik zou denk ik gaan voor een gastouder aan huis.
kan je zelf iemand uitzoeken die je goed lijkt...
gewoon een berichtje zetten op een gastoudersite.

Weet niet waar je woont?

maar vond dit in ieder geva ook nog:
http://www.destampertjes.nl/

Ahum regio breda dus

sorry.. dan heb je niks aan bloemendaal

Gaat jouw kind naar kinderarts?

dan zou die evt ook deze vraag moeten kunnen beantwoorden. En anders kun je het altijd aan huisarts vragen. Die weten vaak ook wel waar je kunt informeren.

Wat mij wel vaak opvalt is dat een medisch kinderdagverblijf met een ochtend of middagprogramma werkt. Wil je echt iets anders, omdat je een hele dag wilt werken dan is een gediplomeerde oppas aan huis met ervaring op dit gebied het beste.

Een hele zoektocht, maar wel waard als je eenmaal die superleuke baan hebt gevonden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.