Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-02-2009 om 08:56
Zijn er nog meer mensen die nog geen (definitieve) kinderopvangtoeslag 2006 hebben ontvangen? Of zijn ze bij ons als enigen aan het klunzen?
Gister ontvingen wij opeens spontaan een nieuw herzien voorschot per post ("naar aanleiding van de wijzigingen die we hadden doorgegeven"????) waardoor we zo'n € 240 moeten bijbetalen - terwijl we nog ruim € 100 tegoed hebben en bij het checken van onze giro zag ik dat we € 620 hebben ontvangen (ook KOT 2006). Dus weer gebeld en we krijgen nóg een nieuwe beschikking, maar die staat ook nog gedateerd in de toekomst.
Nu hebben we dus € 500 te veel gehad volgens mij. Ik hoop dus dat het om een definitieve berekening gaat, dan steken we dat mooi in de zak voor alle tijd die ik in allerlei bezwaren heb moeten steken ! Anders moet het geld natuurlijk tzt weer terug.
Jesse
11-02-2009 om 17:20
Kinderopvangtoeslag 2006
Wel een definitieve beschikking ontvangen. Vond het heel knap omdat ik de aanslag IB 2006 nog niet ontvangen heb. Mijn inkomen was dan ook op € 0,- gesteld.
Hoezo chaos bij de belastingdienst?
Groetjes,
Jeanet
11-02-2009 om 21:50
Wel
Wij hebben ook een definitieve gekregen. Aangezien wij geld terug kregen en ik het veel te lang vond duren heb ik een wijziging ingevuld met daarop ons daadwerkelijke inkomen en alle opvangkosten van 2006. Al heel snel kregen we een bevestiging en de definitieve aanslag en natuurlijk het belangrijkste ons geld