Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op

Gastouder worden

Momenteel ben ik bezig met de gastouderopleiding en EHBO aan kinderen. In februari ben ik hiermee klaar en wil dan fulltime van start gaan als gastouder.

Vorige maand heb ik mijn woning in Amsterdam verkocht en nu ben ik hard opzoek naar een geschikte woning in Zuid-Holland waar ik als gastouder van start kan gaan. Ik zoek een woning op een plek waar de vraag voor een gastouder hoog is.

Ik ben voornemens om vooral de flexibele uren te werken. Ik denk hierbij aan opvang bieden aan ouders die in wisseldiensten werken, maar eventueel ook bij ouders thuis, mits ik mijn eigendochtertje (01-06-2013) mee kan nemen.

Ik ben mij aan het oriënteren via gastouderbureaus hoe het met de vraag & aanbod zit. Hebben jullie suggesties? Tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken? Nu woon ik nog in Leiden en zou ik bij ouders thuis op kunnen passen tot ik een geschikte woning heb gevonden. Leiden is echter duur en mijn budget is €680 p.m., ik ben aan het kijken in Den Haag, Rotterdam en Schiedam.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.