Kinderopvang Kinderopvang

Kinderopvang

Lees ook op
marsja

marsja

06-04-2010 om 14:49

Afscheid nso (spoed)

Wie heeft er op zeer korte termijn een ideetje om de leidsters van de NSO te geven als mijn zoon voor het laatst komt. Hij heeft er 12 jaar rondgehangen, dus ik wil eigenlijk wel iets leuks geven. Eigenlijk zou hij nog een weekje gaan, maar door omstandigheden is donderdag zijn laatste middag, dus ik heb niet veel bedenk/regeltijd.

Zelf vond hij een doosje Merci met een kaart wel genoeg

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

06-04-2010 om 15:34

12 jaar nso?

Even terzijde maar je zoon heeft neem ik aan geen 12 jaar op de NSO gezeten. Dan zou hij er als baby al gekomen zijn!

Persoonlijk snap ik de smiley achter kaart + merci niet. Is toch prima. Evt een persoonlijke kaart met een foto van je zoon. Meer lijkt me niet nodig.

Anders evt een bloemetje, iedere leidster een losse roos oid. Klein plantje, zelf beschilderde koffie/thee mok

Ik denk dat marsja bedoelt

vanaf het KDV?

Ik vind als leidster het wel erg leuk om een kaart voor op het prikbord te krijgen, die bewaren we echt erg lang.(En dan zie je die lummels ineens lopen zo'n 4jaar later en dan kijken we weer gauw op het bord )
We kregen ook een keer een bon voor een vlaai bij de plaatselijke bakker, vond ik ook erg leuk.
Dat je eraan denkt is al heel leuk!!

marsja

marsja

06-04-2010 om 22:04

Vanaf kdv

Ik bedoel inderdaad vanaf het kdv. Dat was jarenlang dezelfde lokatie en de leidsters wisselden die hele periode ook over en weer. Dus voor mij is het eigenlijk 1 periode.

Ik denk dat we een leuk spel kopen voor op de groep. Mijn zoon is al die jaren nooit met tegenzin naar de nso gegaan en ik vind het best een hele prestatie om een organisatie zo te organiseren dat het van 0 tot 12 leuk blijft en uitdaging bied. Dus dan vind ik een doosje chocolade wat simpel (mijn gevoel),

Jesse_1

Jesse_1

07-04-2010 om 22:15

Misschien leuk..

... om een kaartje of zo te maken met foto's erin vanaf dat je zoon naar het KDV ging (indien mogelijk met foto's van het KDV, van zijn verjaardag of zo)?
Dus een soort leeftijdsoverzicht van zijn jaren dat hij daar heen ging.
Jesse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.