Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marjoleine64

Marjoleine64

02-10-2013 om 15:07

Zwarte shirts zelf bedrukken?

Oudste zoon gaat met een groep medescholieren (4vwo) meedoen aan een robot-wedstrijd (FTC). Ze hebben al een sponsor voor het team gevonden, en die heeft zelfs al mooie shirts geleverd. Mooie dunne katoenen polo's met lange mouw, prima kwaliteit. Alleen zijn ze zwart... (met wit geborduurd sponsorlogo erop). Het oorspronkelijke idee was dat ze zelf nog hun team-naam achterop konden printen/drukken (met van die foto-strijk-prints die je op een gewone inkjet kan maken en dan erop strijken), en op dezelfde manier nog (klein) evt extra sponsors. Op zwart wordt dat moeilijk ben ik bang. Weet iemand hier een manier om dat toch te doen?
Bedankt, Marjoleine

Heeeel duur, en matig resultaat

Met je eigen printerinkt transfers maken kost kapitalen.
5 tranfers en je inktpatroon is leeg.

Je kunt beter zoeken naar een bedrijf wat zeefdruk levert of letters borduurt erop.

Fransien

Fransien

02-10-2013 om 18:10

acrylverf en sjabloon

Maak van redelijk stevig plastic een sjabloon, spuit het sjabloon in met fotolijm (is in een spuitbus te krijgen) en op de stof plakken. Doe dik karton onder de stof om doordrukken te voorkomen en pak een potje acrylverf (niet te dun!) en een sponsje, of een spuitbus zoals ze die voor graffity gebruiken, en maak er iets leuks van.

Hema

Ik heb eens bij de Hema transferpapier speciaal voor zwart textiel gezien. Zelf nog nooit gebruikt, maar ik denk wel dat je het bij de Hema kan vinden. Ik heb wel met wit transferpapier gewerkt, die verbruikte niet meer inkt dan een gewoon printje.

skik

Rik

Rik

03-10-2013 om 13:46

Lekker laten doen

Je kan het beter laten doen, scheelt veel geld en tijd ! Daarbij heb je ze dan waarschijnlijk binnen een aantal werkdagen.

Marjoleine64

Marjoleine64

03-10-2013 om 22:00

Dank

voor jullie reacties. Niet echt eenvoudig dus om het zelf te doen... ik zal eens gaan informeren waar we dat kunnen laten doen en wat het kost. Alles wat dit kost gaat natuurlijk weer af van het projectbudget...
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.