Huis, Tuin en Keuken
AnoukLiv2
19-12-2021 om 08:52
Zondag beddengoed wasdag, discussies
goedemorgen.
om de week doen wij een beddengoed wasje, hierbij wassen wij ook de knuffels/knuffeldoeken van onze kinderen.
wij hebben 3 kinderen (zoon van 16, dochter van 10 en de jongste zoon van 7).
wij vroegen ons af hoe jullie de knuffels en knuffeldoeken wassen, als jullie dat al doen?
Het is hier elke keer weer een strijd/gedoe met de twee jongste om hun doeken en knuffels in de wasmachine te steken. Gelukkig met de oudste niet (die gooit z’n doekje soms zelf ook bij de was als hij doekje niet meer fris vindt)
hebben jullie tips en/of tricks om het makkelijker te maken om de knuffels van de twee jongste te wassen of ze er meer bij te betrekken?
(ben vergeten te melden dat de knuffels in de wasmachine gaan, en de knuffeldoekjes in een teiltje, warm water met scheutje wasmiddel en daarna grondig uitgespoeld worden onder een koude kraan en daarna droger in gaan)
GinnyTwijfelvuur
21-12-2021 om 01:10
Rhonda schreef op 20-12-2021 om 12:08:
Ik krijg visioenen van pyjamadraadjes......
Ik moest me ook al inhouden.
AnoukLiv2
21-12-2021 om 06:19
GinnyTwijfelvuur schreef op 21-12-2021 om 01:10:
[..]
Ik moest me ook al inhouden.
Nogmaals, waar gaat dit over?
Anonima123
21-12-2021 om 09:00
ik snap niet dat je hierover strijd aangaat. Laat lekker die doekjes. Zij slapen ermee. Of vraag hen belangstellend waarom ze hier probleem mee hebben? Mijn kinderen gaven duidelijk aan: bed schoon, knuffel schoon, nestgeur weg. Dat vonden ze niet prettig. Kan me best voorstellen....dus let it go en poets wat anders....
AnoukLiv2
21-12-2021 om 15:36
Anonima123 schreef op 21-12-2021 om 09:00:
ik snap niet dat je hierover strijd aangaat. Laat lekker die doekjes. Zij slapen ermee. Of vraag hen belangstellend waarom ze hier probleem mee hebben? Mijn kinderen gaven duidelijk aan: bed schoon, knuffel schoon, nestgeur weg. Dat vonden ze niet prettig. Kan me best voorstellen....dus let it go en poets wat anders....
Ja, doe ik inderdaad. Laat ze vanaf nu maar lekker
AnoukLiv2
21-12-2021 om 18:13
Anonima123 schreef op 21-12-2021 om 09:00:
Ze vinden de geur prettig, maar ik was ze preventief. Snap bij gewone knuffels dat je ze niet wast, maar doekjes vind ik, om wat voor reden dan ook toch viezer ogen, ondanks dat ze nog schoon zijn en was ik dus voor de zekerheid maar
AnoukLiv2
22-12-2021 om 20:21
Aiden schreef op 20-12-2021 om 16:25:
Nogmaals, negeren is ook een optie.
Ja
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.