Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Petronella

Petronella

03-07-2014 om 20:31

Wit aanrechtblad, besmettelijk of niet?

Voor de keuken hebben we een wit aanrechtblad gekozen. Maar nu vroeg ik me af of je dat
wel een beetje toonbaar kunt houden of dat je steeds de neiging krijgt om het blad alsmaar te poetsen, zodat het mooi wit blijft. Dat je er elk kruimeltje en druppeltje op ziet, of dat dat wel mee valt? De deurtjes zijn Curry-geel.

Katniss

Katniss

03-07-2014 om 20:42

Doe maar niet

In mijn eerste koopappartement had ik een kunststof wit aanrecht en wat heb ik het ding vervloekt! Ja, je ziet er alles op, en afhankelijk van de kwaliteit kun je ook nog last krijgen van blijvende vlekken.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

03-07-2014 om 21:14

krassen

Mijn ervaring is niet zozeer dat je vlekken niet weg krijgt, maar meer dat vuil in toekomstige krassen zo duidelijk zichtbaar is.

Dus ondanks dat ik het wel mooi vind, zou ik het zelf niet doen.

Brianna F

Brianna F

04-07-2014 om 12:30

niet doen

Je ziet elke vlek erop.

guera

guera

04-07-2014 om 21:16

wel doen prachtig

Welk materiaal is het? Kunststof is niet handig want daar kunnen vlekken in komen die niet meer weggaan. Wij hebben cesarstone wit. Echt supermooi en makkelijk. Er komen geen vlekken in ook niet van rode wijn of kerrie. Sja broodkruimel zie je wel eerder dan op zwart ofzo maar mij stoort dat niet. Doekje erover klaar...of een kruimel ook goed. Ik vind het mooi en fris staan. Ben er nog steeds blij mee
grts

Idd

Geen kunststof doen, dat krast, wordt lelijk en staat erg goedkoop in wit. Maar cesarstone is perfect. Sterk, krast niet en blijft mooi. Bevalt hier erg goed!

+ Brunette +

+ Brunette +

11-07-2014 om 00:13

Ik hoop dat je van poetsen houdt

Ik heb ook een wit aanrechtblad gehad. Mooi licht en fris maar je zag er alles op. Om wanhopig van te worden. Toen door een ongeluk het blad zwaar beschadigd raakte en vervangen moest worden was ik blij dat ik een excuus had om het te vervangen en heb voor gemêleerd grijs gekozen, veel praktischer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.