Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Liedje

Liedje

30-08-2011 om 10:17

Winterjassen meisje 6 jaar

Hallo,
De zoektocht naar een leuke winterjas voor mijn dochter is weer begonnen. Ze heeft ongeveer maat 116 of 122. Ik hou niet van een glimmende stof. Ik vind een iets langere jas, beetje getailleerd erg leuk, dat staat haar ook mooi.
Wie heeft tips waar ik het best kan shoppen. Mag ook online.
Groetjes, Liedje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

30-08-2011 om 10:26

Online

kleertjes.com, handig want ook nog winterjassen van vorig jaar in de uitverkoop.
En verder, welk Budget heb je? Ik vind de jassen van Eager Beaver altijd erg leuk maar dan ben je wel, bijna 100 euro kwijt. Je zou ook eens bij We, Esprit of V&D kunnen kijken

Tja

Waar kan een mens zich druk om maken
Maar goed, ik zou gewoon dochter meenemen en winkels zoals C&A, Hennes, V&D en wat er nog meer in je buurt zit afgaan.
Online lijkt me niet handig: je moet de jas toch passen, is de rits handig, is ie dik genoeg, dat soort dingen.

Tango

Tango

30-08-2011 om 15:12

Pfff, winterjas, nu al?

Ik moet er echt nog niet aan denken hoor, nu al een winterjas te kopen. Als het ineens koud wordt heb ik nog wel wat van vorig jaar hangen dat nog past en in oktober ga ik eens kijken. Lukt altijd nog wel. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Meestal slagen we bij C&A wel. Online vind ik inderdaad ook niet handig bij jassen. Die ritsen vooral, moeten wel door een kind dicht te maken zijn. Daar mankeert het nogal eens aan.

Chippie

Chippie

30-08-2011 om 15:23

Ik beken.... (ot)

Tango, ik beken. Ik heb ergens in juli (!!!) toen het echt snikheet was een witnerjas gekocht voor mijn zoontje van 7. Kreeg een mailtje dat de collectie van een bepaald merk binnen was en was zo weg van die jas, dat ik heb direct heb gehaald. Helemaal van de zotte, maar vorig jaar viste ik in september achter het net (geen leuke, handige, stoere, niet-zwart/grijs/bruin/legergroene jongensjas te vinden).

Idem

Hier hangt ook al een winterjas in huis voor zoon. Na jaren te hebben geweigerd om mee te doen aan die zotheid van winterkleren kopen in de zomer ben ik dit keer toch overstag gegaan. Inderdaad omdat er vrij weinig keus meer is op het moment dat het echt koud wordt.

Trouwens wel online gekocht. Als iets niet past stuur ik het gewoon weer retour.

Chris

Roosje Katoen

Roosje Katoen

30-08-2011 om 17:02

Hier ook

Hier heb ik er ook al 1 binnen, ook online besteld. Bij de Hema hangen de mutsen en handschoenen al, die ga ik van de week ook halen want ik wil niet met de eerste sneeuwbui zonder zitten.

Fiorucci

Fiorucci

30-08-2011 om 19:35

Ohja

Ik zocht eigenlijk een beetje niet al te dikke jas voor de herfst, en kwam zo'n leuke winterjas tegen voor mijn dochter voor drie tientjes. Hoppetee, gelijk besteld.

Tango

Tango

30-08-2011 om 21:51

Zal wel aan mij liggen hoor

Maar ik heb gewoon zowieso moeite met de overgang naar de herfst/winter. Ik moet er gewoon helemaal nog niet aan denken om over een tijdje weer in winterkleren te lopen. Vandaar ook mijn aversie tegen het nu al kopen, denk ik. Andersom kan ik best in maart al iets voor de zomer kopen als ik het erg leuk vind.

Fiorucci

Fiorucci

31-08-2011 om 07:13

Tango

Dat ben ik met je eens. Maar die jas van drie tientjes kon ik niet laten hangen, met de wetenschap dat ik over twee maanden misschien veel meer moet neertellen.

Mamvantwee

Mamvantwee

31-08-2011 om 09:57

Dit jaar koop ik juist al vroeg de winterjassen

Ik grijp al een paar jaar mis, als ik bij de naderende kou in oktober ofzo op zoek ging naar een winterjas. Dus voor mezelf nog maar een jaartje met mijn versleten jas, voor de kinderen genoegen nemen met een niet zo leuk model. Nu doe ik het anders: ik heb twee weken geleden een leuke winterjas gekocht, voor de kinderen ga ik volgende week op jacht.

Groet, Mamvantwee

Valkyre

Valkyre

01-09-2011 om 10:47

Grrr

Net gekeken op de site van H&M: de ski-jas die ik elk jaar koop voor Spruitje (bevalt goed) is er niet meer in een leuke kleur. Grrrr. Ga 't morgen maar in de stad proberen denk ik... Pffft.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.