Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

02-05-2013 om 10:19

Winkelen in haarlem

Ik ga morgen winkelen in Haarlem. We gaan iig naar een kledingwinkel A Guy named Sue, maar verder heb ik geen idee waar we naartoe kunnen gaan. Wie heeft leuke tips voor een dagje Haarlem?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julia64

Julia64

02-05-2013 om 19:25

Lelietje

Dat is inderdaad een hele leuke winkel Lelietje! Vergeet ook niet om naar het broertje/zusje van deze winkel te gaan, zit er schuin tegenover aan de rechterkant in dezelfde straat (Kruisstraat), heet Noos volgens mij.
Verder zit er in de Kruisstraat nog voor A Guy Named Sue op een hoek ook een heel leuk klein winkeltje, heb daar afgelopen winter in de uitverkoop nog een geweldige winterjas gekocht. Maar ben de naam helaas even kwijt..;-(
En verder, voor leuke jurkjes, moet je naar Zoe in de Schagchelstraat (een van de leuke kleine straatjes achter de grote winkelstraat). Ze hebben ook een site en een facebookpagina.
Heel veel plezier morgen!

Nog wat

Ik weet niet of je alleen voor kleding gaat? Wat ik aanraad is het zeepwinkeltje in de Gierstraat waar die mevrouw met zo'n enorme zeepmachine ter plekke iets in elkaar draait (bestaat het nog wel?? Ik zie op internet wel een site La Savonnerie, maar geen winkeladres...).
Verder even op de 6e verdieping in de V&D iets drinken met uizicht op Haarlem, de kinderboekenwinkel in de Gierstraat. Op de Gedempte Oude Gracht op de hoek met de Kleine Houtstraat zit In de Gevulde Broodmand, mmmmm allerlei lekkere theesoorten en broodjes! Verder uit eten in een van de talloze heerlijke kleine restaurantjes.
Succes!

madelief

madelief

03-05-2013 om 08:40

He wat leuk!

Ik woon er vlakbij maar van deze winkels heb ik allemaal nooit gehoord! Snel maar weer eens heen. Ik zou ook even een hofje inlopen, zo mooi!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.