Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wii van marktplaats

Ik wil graag een wii kopen op marktplaats. Waar moet ik nu opletten? Ik wil zo rond de 100 euro uitgeven en hoef geen honderden spelletjes maar wat moet er nu wel bij zitten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

20-11-2012 om 13:38

Iets meer -nieuw

een nieuwe wii is rond de honderdvijftig euro en dan zit er al e.e.a. bij. komende tijd misschien nog wel ergens in de aanbieding (heeft bartsmit rond deze periode niet elk jaar een kortingsbonactie?) mediamarkt wil ook nog weleens uitpakken. ik weet niet wat ze op marktplaats kosten en ook niet wat je daarvoor hebt.

wat je nodig hebt, in elk geval de wii speler zelf natuurlijk en voor het gemak is twee afstandsbedieningen wel zo handig (of als je meespelende vriendjes heb; eigen afstandsbediening meenemen met je eigen poppetje erin?) de nunchuck wordt hier eigenlijk nooit gebruikt is alleen met specifieke spellen. en een zooitje batterijen is ook nooit weg, er schijnt ook een oplaadsysteem te zijn maar daarvoor wordt er hier te weinig gewii-t. de 'mat' kan leuk zijn maar is vooral een sta-in-de-weg.

leuke spellen zijn hier vooral de 'basic'spellen, wii-sports en wii-play. de laatste is echt een aanrader; is te koop met extra afstandsbediening (zo komt men vaak aan de tweede afstandsbediening) en zitten diverse 'kleine' spellen op voor vaardigheid en lol.
spellen van nintendo zelf staat over het algemeen hoger aangeschreven als andere merken.

Jesse_1

Jesse_1

20-11-2012 om 19:23

Wat net ook gezegd is. Koop in ieder geval geen goedkope 'nep'controllers (want ze zijn best duur). Deze zijn namelijk minder gevoelig, dus goedkoop is dan toch duurkoop heb ik me laten vertellen. Met wii sports en wii play heb je gelijk een aantal spellen. Zelf vind ik mario kart erg leuk, en dan met stuurtjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.