Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

malou

malou

28-11-2012 om 22:17

Wie woont er in hilversum....

en weet wat er op het bordje staat van een (denk tijdelijk) verkleerslicht bij de rotonde vanaf de Groest. Ik heb er laatst met de auto een tijdje voorgestaan. Heb het bordje volgens mij wel 4 x gelezen en begrepen dat ik bij knipper (geel) licht mocht doorrijden. Er mochten dan volgens het bordje 2 voertuigen passeren. Nu heb ik een boete thuisgestuurd gekregen van maar liefst 120 euro omdat ik er niet door had mogen rijden? Ik wil wel bezwaar gaan maken maar wil toch erg graag weten of ik mij vergist heb in de tekst op het bordje onder het licht. Dus wie o wie komt er wel eens langs en wil eens voor mij kijken wat er precies op staat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik

Hoi Malou,

Ik woon in Hilversum. Ik ken de situatie en het verkeerlicht, althans, het is meer een doseerlicht.

Wat ik voor je kan doen is dit weekend even kijken en een foto maken voor je. Als je je emailadres even neerzet dan mail ik je zsm.

Volgens mij staat er een camera op gericht, maar dat weet ik niet zeker. Dus dan zou je ook een foto moeten kunnen opvragen. Bekijk ik dan ook even.

Groet, Moppeke

malou

malou

29-11-2012 om 22:15

Moppeke

Je bent geweldig
mijn email adres is [email protected].

Malou

Wordt vervolgd

Ik ga aan de slag

Laat

je ons weten wat erop staat? Ben wel nieuwsgierig geworden

toja

toja

30-11-2012 om 13:40

Ik ook

Ben eigenlijk ook wel benieuwd. Is het de rotonde bij de vituskerk? Ben er dinsdag nog langs gekomen en heb er niet opgelet.
Gelukkig was ik lopend....

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Je hebt mail!

Met foto's. Bezwaar maken, want je hebt het goed.
Er moet een agent gestaan hebben die je een boete heeft gegeven, er staat geen camera op gericht, alleen zo'n bolletje om de omgeving te spotten. Maar die heeft onmogelijk vanaf die stand uberhaupt de kleur van het licht kunnen zien.

Groet, Moppeke

malou

malou

30-11-2012 om 22:28

Moppeke

Ook even hier via het forum bedankt voor
de prachtige foto's
Ik ga zeker bezwaar maken. Dat kan pas als de
officiele boete binnen is.
Ik laat t.z.t nog weten hoe het afgelopen is!

Malou

Mooi!

Ik ben benieuwd, het is zeker het proberen waard.

Enne... kleine moeite, groot plezier

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.