Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

May

May

21-02-2017 om 07:59

Wie wil kijken bij Zeeman?

Ik ben een deken aan het haken met wol van Zeeman die ik al een poosje had liggen. Helaas kom ik tekort en is de wol uit het assortiment in mijn kleur. Het zou kunnen dat er ergens nog een paar bollen in een winkel liggen maar dat kunnen ze bij het hoofdkantoor niet zien..... Dus mocht er iemand nog ergens in Nederland Royal Melange in blauw zien liggen...Het is gemêleerde wol met blauw en grijs... ze hebben het nu alleen nog in bruin en groen...Ik ben je heel dankbaar! Zelfs met 1 bol ben ik al geholpen!

Jasmijn

Jasmijn

21-02-2017 om 08:26

bellen?

Kan je niet een paar Zeeman winkels bij jou in de buurt bellen om te vragen of ze zo'n bol hebben liggen? Of kan je niet meer naar de winkels bellen (is bij steeds meer winkels zo, maar je weet maar nooit)

May

May

21-02-2017 om 08:59

Bellen..

Ha Jasmijn, de winkels hebben volgens mij een algemeen nummer...

Christel

Christel

21-02-2017 om 09:10

Jouw winkel

kan wel bellen met filialen in de buurt. Het ligt er hier een beetje aan wie er op dat moment werkt, de ene medewerkster doet dat graag voor je en de ander niet.

Christel

Christel

21-02-2017 om 09:10

Overigens

zal ik straks even voor je kijken, ik moet toch naar het dorp.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-02-2017 om 09:29

Kijk straks ook even voor je!

.

May

May

21-02-2017 om 12:45

Fijn dat jullie willen kijken

Ben benieuwd!

Christel

Christel

21-02-2017 om 14:30

Sorry

maar hier niet. Heb je al gekeken op de fb-groep bolletje over (of zoiets)?

Niny

Niny

21-02-2017 om 15:51

Ik zal ook even kijken!

Moet zo toch de stad in en zal even langs Zeeman lopen.

Niny

Niny

21-02-2017 om 17:18

Dit hadden ze:

Blauw/zachtgroen/zwart en Grijs/bruin/beige.Ik heb een foto gemaakt, die ik helaas niet kan bijvoegen hier. Heb je een e-mailadres waar ik hem evt. naartoe kan sturen? Ik hoor het wel, groeten,

Niny

Wilgenkatje

Wilgenkatje

21-02-2017 om 17:28

ik kijk morgen even!

Wie weet!

Nummer

Heeft dat bolletje ook een 'verfbadnummer'?

May

May

21-02-2017 om 18:54

Flanagan en Niny

Flanagan, heel dom, maar ik heb geen etiket meer.. En Niny, mailadres is [email protected]

Fijn dat je gekeken hebt!

Mijntje

Mijntje

21-02-2017 om 18:59

Jasmijn

Jasmijn

21-02-2017 om 19:11

als ik google

Hoi May, ik ging even googlen op telefoonnummers en verschillende filialen hebben verschillende telefoonnummers, heb ze zelf niet gebeld, maar als er verschillende nummers vermeld worden lijkt het me dus geen algemeen nummer? Misschien gewoon eens proberen, dan weet je het.

Niny

Niny

21-02-2017 om 23:46

Ik heb je de foto gestuurd!

Groetjes,
Niny

bij ons hebben we alleen

die op de site ook staat, met blauw en groenachtig.

Via Ravelry?

ALs je echt heel erg omhoog zit kun je een account bij de handwerksite Ravelry account nemen. Dat is verder gratis. Als je dan bij yarn de naam van het garen als zoekopdracht intikt, krijg je een overzicht welke mensen nog een bolletje van een specifiek garen in hun stash/voorraad hebben.

Ik heb al even voor je gekeken, al vermoed ik dat de link niet werkt zonder account

http://www.ravelry.com/stash/search#colorway=68&photo=yes&view=thumbs&yarn-link=zeeman-royal-melange

May

May

22-02-2017 om 20:27

Christel: dank voor de gouden tip

Via de facebookgroep Bolletje gezocht gaat het lukken!

Wilgenkatje

Wilgenkatje

22-02-2017 om 20:30

goeie tip!

Dat ga ik ook proberen. Wist niet dat die fb-groep bestond.

Christel

Christel

23-02-2017 om 09:27

Fijn

Ik hoop dat jullie allebei vinden wat je zoekt!

Christel

Christel

23-02-2017 om 09:31

Mocht bolletje gezocht niet lukken

Dan heb je nog Bolletje over! Liefhebber, bolletje of bonnetje gezocht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.