Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Monique D*

Monique D*

18-06-2012 om 12:47

Wie weet waar ik twee liedjes van een lp op een cd kan zetten?

Voor een bijzondere gelegenheid wil ik twee mooie songs van twee LP's over laten zetten op een cd. Helaas heb ik mijn kapotte pickup een paar jaar geleden de deur uitgedaan.
Wie weet waar ik die liedjes van de LP's over kan zetten op een cd? En wat is de prijs hiervan? Het liefst in Amsterdam.
Ik heb zelf ook op Google gekeken, maar daar vind ik alleen beschrijvingen hoe ik het zelf kan doen. Dat is niet handig als je zelf geen platenspeler meer hebt.
Wie o wie kan mij uit de brand helpen? Ik ben die persoon zeer dankbaar, zeker omdat die gelegenheid eind juli plaatsvindt en ik dan in het bezit moet zijn van die cd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sjansje

Sjansje

18-06-2012 om 15:57

Usb platenspeler

Ik weet niet of je nog meer lp's hebt die je graag wilt overzetten op cd, in dat geval is de aanschaf van een platenspeler met usb-aansluiting misschien handig. Voor rond de 60 euro heb je zo'n ding.
En anders misschien downloaden (via you tube of zo)of rondvragen of iemand deze liedjes al toevallig als mp3 heeft?

Annet

Annet

18-06-2012 om 19:35

Of je zet hier de songs neer

Wie weet heeft iemand ze op cd. Dan is het zo geregeld.

Zo misschien

Kijk of je de liedjes op youtube kunt vinden. Zo-ja: Kopieer dan de link in de youtube adresbalk en ga naar:


http://www.youtube-mp3.org/nl Plak daar die link in en klik op video converteren - voila - mp3.
Ik kan ook zelf wel LPs naar CDs overzetten maar woon niet echt in de buurt van A'dam.

Gamma

Voor 30 euro kan je nu bij de Gamma een platenspeler kopen die je op je computer kunt aansluiten.

Lisetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.