Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marjoleine64

Marjoleine64

08-04-2013 om 22:49

Wie weet een muziekstuk voor huwelijksjubileum?

De titel zegt het al: we zijn op zoek naar iets wat we kunnen spelen op het 50-jarig huwelijksjubileum van mijn ouders. We, dat zijn dan mijn zoons op hoorn en slagwerk, ikzelf op baritonsaxofoon en nog wat neefjes en nichtjes op 'speel'instrumenten (tamboerijn etc). Wie weet er iets? Wij hebben totaal geen inspiratie... en opa en oma vinden het zo leuk om de (klein)kinderen te horen musiceren. Mag ook iets zijn waar we een lied op kunnen maken, dat lijkt me dan een mooi taak voor zus en schoonzus, en dan kan iedereen meezingen.
Het feest is eind mei, we hebben dus nog even om wat te verzinnen en organiseren, maar niet heel erg lang meer.
Marjoleine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sjansje

Sjansje

08-04-2013 om 23:25

Liedjes van vroeger?

Daarbij die molen, tulpen uit Amsterdam, er zaten 2 motten of zoiets? En dan inderdaad met eigen tekst.
Of heeft het dorp/de stad waar ze wonen (of geboren zijn) misschien een eigen lied?

Naar de speeltuin


http://www.youtube.com/watch?v=Xja0XEI95sU
En dan inderdaad een lied op laten maken.

Daar trekt over de bergen..

Ik moet gelijk aan het land van maas en waal denken! Vast door het 'harmonie orkest in een grote regenton'

Ja zuster nee zuster

Gelet op de duur van het jubileum lijkt mij dat liedjes uit Ja Zuster Nee Zuster ("m'n opa" misschien?) het goed moeten doen. Of andere dingen van Schmidt uit ongeveer diezelfde periode.

Groeten,

Temet

Marjoleine64

Marjoleine64

10-04-2013 om 16:10

Leuk!

Bedankt, ik denk dat we hier wel wat mee kunnen.
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.