Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

16-10-2012 om 22:25

Wie weet een goede tandarts in groningen?

we zijn vorig jaar oktober gestapt naar een andere tandarts met het nodige lood in de schoenen. Deze bevalt ook niet echt. Ook mijn dochter was deze week geweest en had ook het idee dat het allemaal wat rommelig was en ze niet echt wisten waar ze nu mee bezig waren...Ik ben nu al bina 2 jaar bezig met implantaten en de communicatie met het UMCG is echt slecht, ik kan er een boek over schrijven hoe ikzelf overal bovenop moet zitten om te snappen wanneer nu wat gaat gebeuren. Na deze ervaring van mijn dochter denk ik er toch over maar weer over te stappen ook al vind ik dit best lastig.
Alvast dank voor het meedenken! Volgens mij zit een collega van mij ook in Hoogkerk bij de Verbetering.
Ik hoop van jullie te horen verder,
Dank, oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoogkerk ook goed?

Ik zeg: De verbetering.

Ingrid

Bellefleur

Bellefleur

17-10-2012 om 09:14

De andere kant van de stad

Prins in Lewenborg.

mijk

mijk

17-10-2012 om 09:15

Heel tevreden

in De Hunze.

Mijk

Relithe

Relithe

17-10-2012 om 11:42

Tip tandartsen

Daar ben ik heel tevreden over, nieuwe praktijk, aardige tandartsen, zit aan de Friesestraatweg.

Bellefleur

Bellefleur

17-10-2012 om 11:48

Leuk

al die Groningers hier op OOL. Dat wist ik helemaal niet!

oregano

oregano

17-10-2012 om 12:52

Ja leuk!

Dank jullie wel voor de tips. Collega kwam nog met advies van lourens en de Wit, praediniussingel. Dus nu een keuze maken, ik kan moeilijk overla een kennismakingsgesprek doen ☺ Ik heb nl tandartsangst en vind het wel belangrijk dat ik vertrouwen heb in de tandarts, of dat het klikt of hoe kan ik het omschrijven. Dat mijn dochter nu met een kluitje in het riet is gestuurd bij huidige tandartspraktijk maakt dat het nu voor mij klaar is. Ook de collega die ik vandaag sprak bleek ook bij deze tandarts weggegaan, vond het ook ondoorzichtg en grote behandelplannen die allemaal veel geld kostten en onnodig bleken. Dus dat had ik even nodig om nu definitief op te zeggen wat ik nu (heel heldhaftig) via de mail ga doen omdat ik al tig keer met ze gebeld heb de afgelopen maanden over eea wat m.i. niet goed afgestemd was. Dus ik ben ook even klaar met bellen.
Bedankt Groningers ☺

T hooft en oosterhaven

Wij zitten aan de trompstraat, manlief bij Oosterhaven, ikzelf bij 't Hooft, allebei erg tevreden!

http://www.hooft-oosterhaven.nl/

Geen verbetering

die is echt waardeloos. Dat hoofd van de verbetering is echt een vreselijke kerel. Zit nu net bij een andere maar weet dus nog niet als die goed is.

Relithe

Relithe

18-10-2012 om 21:38

Tandartsangst

Ik was ook heel bang voor de tandarts maar dan moet je echt bij mijn huidige tandarts zijn hoor! Bij Tip tandartsen werkt dus een angsttandarts, een hele rustige vriendelijke man waarbij ik meteen een goed gevoel had. Hele andere benadering, niet zo van, nou dat ziet er niet best uit, maar ach het valt allemaal wel mee met uw gebit hoor.
Ik heb er de afgelopen maanden verschillende behandelingen ondergaan en soms lag ik zowat te slapen in de tandartsstoel.. Nou dat heb ik nog nooit gehad.
Ik kan hem je van harte aanbevelen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.