Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie presenteerde dit radio 1-programma?

Ik luister 's nachts vaak naar Radio 1. Omdat ik vaak toch half slaap, komt een en ander gefragmenteerd binnen. Nu heb ik regelmatig een programma voorbij horen komen dat gepresenteerd werd door een vrouw met een wat lage, om niet te zeggen flink doorrookte stem. Ze had een heel relaxte stijl van presenteren, op het nonchalante af en ik luisterde heel graag naar haar. Volgens mij was het voornamelijk muziek, geen idee of ze wel eens gasten had. Misschien kon je als luisteraar wel bellen, zelfs dat weet ik niet zeker. Kort geleden is ze gestopt, of misschien is dat hele programma zelfs wel gestopt, ik weet het niet.
Vaag hè? Weet iemand toch wie ik bedoel?

Kaaskopje

Kaaskopje

06-09-2014 om 18:58

Harmke Pijpers?

....

Anneque

Anneque

06-09-2014 om 19:46 Topicstarter

Haha nee

Snap de associatie maar die praat nogal geaffecteerd. Deze vrouw beslist niet.

Katniss

Katniss

06-09-2014 om 19:51

Meta de Vries?

Dat is volgens mij ook een radiodame die nachtprogramma's doet.

Anneque

Anneque

06-09-2014 om 19:52 Topicstarter

overleden

Die is al 3 jaar dood...

Anneque

Anneque

06-09-2014 om 20:06 Topicstarter

Oh, ik weet het!

Het is Adeline van Lier, met De Nacht van het Goede Leven, iedere zondagnacht.
Heb me suf gegoogeld en het toch gevonden. Bij nader inzien is ze toch niet zó doorrookt, maar goed, 's nachts komt alles anders binnen
Overigens is het programma nog niet gestopt zie ik, eind van deze maand pas. Aanrader voor iedereen, jammer dat ze stopt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.