Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tonny

Tonny

05-06-2012 om 20:15

Wie heeft show zo van brigitte kaandorp opgenomen

Ik zou hem graag zien en hij staat niet op uitzending gemist.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

05-06-2012 om 23:55

Delen ervan

Zijn moeiteloos te vinden op YouTube.

Tirza

Wij, maar...

...dan moet je wel hier komen kijken (digitale tv, dus hij staat bij de provider op het netwerk )

tonny

tonny

06-06-2012 om 10:49

Hahaha

dat is leuk Genista.

Tja, we hebben geen digitale TV, ouderwets he. Maar kun je het niet opnemen voor me dan, kan dat niet meer met dat systeem? (oei oei wat onwetend. Ik weet dat mijn kinderen in dat geval iets opnemen op de harddisk. Geloof ik. Heb ik ook al niet. Wij hebben nog een dvd-speler annex videorecorder, haha)

Nee, helaas

Ik was ook niet blij, want "vroeger" (lees: tot voor kort) kwamen hier opnames ook op de harddisk terecht, maar tegenwoordig gaat dat volautomatisch op het interne netwerk. We hebben er geen enkele zeggenschap in gehad (en ik ben er ook helemaal niet blij mee!). Ik ben überhaupt niet blij met digitale tv, maar ik heb het gevoel dat ik erin gewrongen ben. Goed, tot zover de klaagzang, maar je mag gerust komen kijken

Hier komt pas digitale tv, denk ik,

als de twee, drie buitenlandse programma's waar mijn man verzot op is niet meer via het basale analoge systeem te zien zijn, omdat de kabelmaatschappij die er dan af heeft gegooid.
Tot dan toe worden hier nog video's opgenomen. Staan in de kast, opschriften op hoesjes steeds doorgekrast, nieuwe programma's erop, ah ja, heel nostalgisch.
Maar met zo'n intern netwerk heb je wel meteen een opgeruimde hoek in huis. Hier hebben we stapels banden waar vast nog wel ergens wat leuks op staat

Oooh

val ik even door de mand. Het moest op een dag gebeuren. Nou ja, de vaste bezoekers wisten het vast allang.

Haha bromvlieg

Als je dat tweede berichtje nou niet had geplaatst had niemand wat doorgehad joh!

skik

Brianna F

Brianna F

06-06-2012 om 19:59

Geneer je niet

Hier ook hartstikke analoog, verandert pas als ook net 5 en Ned 3 van de kabel verdwijnt denk ik. Televisie met een prachtige bult van achteren en een video recorder. Moest wel lachen laatst, was een knulletje hier van de scouting die een spel deden, ruil een ei om tegen een groter ding, ruil dat weer om enz. Die zag een videoband en hij was bloedserieus toen hij vroeg wat dat was????

Precies...

Bromvlieg: "als de twee, drie buitenlandse programma's waar mijn man verzot op is niet meer via het basale analoge systeem te zien zijn, omdat de kabelmaatschappij die er dan af heeft gegooid." Precies. Onder meer BBC2 ging eraf. Toen gingen we van ellende maar aan de digitale, maar blij ben ik nog altijd niet. Ik hoef helemaal geen 537 zenders.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.