Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

P

P

05-10-2011 om 17:17

Wie heeft een goede eiersnijder?

Nadat ik net vandaag onze derde eiersnijder in een jaar of 5 heb moeten weggooien (2x blokker en 1x ikea) de vraag: welke eiersnijder is ECHT goed, dus niet dat je al ziet dat die simpele ijzerdraadjes krom liggen en liefst ook eentje die een tomaat aan kan maar als dat niet mogelijk is dan maar niet

We doen er niets geks mee (ook geen tomaat) maar die draadjes breken of gaan scheef en dan krijg je geen mooie plakjes (favoriet op brood bij de jongens).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

05-10-2011 om 18:13

Die bestaan niet

De doorlooptijd van een eiersnijder bij regelmatig gebruik is ongeveer een dik jaar. Je ligt dus keurig op schema.

Tirza

Monet

Monet

05-10-2011 om 19:46

Inderdaad

Ze kosten dan ook geen drol, dus kun je niet verwachten dat ze jaren meegaan. Misschien vind je er 1 bij een duurdere keukenartikelenwinkel die duurder is en daardoor misschien langer meegaat.

Bestaan niet?

Wij hebben al zo lang ik me kan herinneren dezelfde eiersnijder. Wit plastic, met ijzerdraadjes. Langer dan 19 jaar. En net als bij P zijn de kinderen hier dol op boterhammen met moooie plakjes ei dus het ding wordt zeer frequent gebruikt. Geen idee waar ik hem ooit gekocht heb natuurlijk....

Ingrid

Laminaat

Laminaat

05-10-2011 om 21:34

Champignonsnijder

P.,
Google eens op champignonsnijder. Heel sterk, zeer duurzaam en......ook nog eens handig om champignons mee te snijden!
Maar niet in de vaatwasser stoppen!

Groetjes,

Laminaat

Heu

Ik heb er eentje van Leifheit, waarmee je op 2 manieren eieren kunt snijden: in plakjes en in 6 driehoekige stukjes. Dat ding gaat al mee zo lang wij samenwonen (ruim 22 jaar).
Ze bestaan dus wel

picovina

picovina

08-10-2011 om 11:12

Hier ook leifheit!

Ben speciaal naar de keukela gelopen om te kijken. Het is idd een witte waar je op 2 manieren ei mee kunt snijden. Ik heb hem al zeker 20 jaar en wordt ontzettend vaak gebruikt, gaat gewoon in de vaatwasser en is onverwoestbaar!!

Puck

Puck

08-10-2011 om 18:18

Idem als picovina

Ook een leifheit, ook al zeker 20 jaar oud, ook op 2 manieren eieren te snijden (eigenlijk 3 want in het plakjesgedeelt kan je het ei in 2 richtingen leggen), ook in de vaatwasser en ook onverwoestbaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.