Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wie heeft buget tips tegen uitglijden in de sneeuw

Ik bind kippengaas onder mijn schoenen om niet uit te glijden. Volgens mijn schoonmoeder deed men vroeger sokken over de schoenen...wie heeft er nog meer goede tips?
Want bij Perry kosten die dingen 20 euro!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorucci

Fiorucci

09-12-2010 om 11:29

Sokken

Grofgebreide sokken, van die grijze dingen, hebben ze ook bij bristol ofzo, en dan betaal je zeker geen 20 euro.

Tihama

Tihama

09-12-2010 om 11:30

Bergschoenen

Het is is geen zuivere budgettip, maar als je bergschoenen toevallig al in huis hebt, dan werkt dit prima. Ik loop al dagen op bergschoenen.

Tihama

notje

notje

09-12-2010 om 11:47

Brede elastieken

Van die postelastieken om je schoenen doen dan heb je meer grip.

Pannensponzen

Mijn oma bond pannensponzen onder haar schoenen. Volgens mij van die ronde plastic dingen.

Zelf heb ik bij de ANWB snowsteps gekocht, elastieken banden voor om je schoenen met metalen pinnetjes onder de zool. Niet duur, 5 euro voor leden en 6 voor niet-leden, maar je moet er als de kippen bij zijn als die dingen in november in de ANWB-winkel liggen, ze zijn nu ongetwijfeld al uitverkocht (ik was alert na vorig jaar, toen een collega me die dingen liet zien).

Overigens heb ik de mijne nog niet aangehad want ik loop ook al de hele tijd op bergschoenen. Maar ik ben vanochtend in een moment van onoplettendheid toch onderuit gegaan, dus misschien nu toch die dingen maar om.

Groeten,

Temet

Anwb

Anwb verkoopt snowsteps, voor 5 euro.

Die zijn op

Picasso, dat kan je nu vergeten ben ik bang, die dingen waren in november al uitverkocht vziw.

Groeten,

Temet

Site

Volgens de site van de anwb zijn ze binnenkort weer leverbaar. Heb ze op een andere site trouwens ook gezien maar dan voor 15 euro.

Kijk eens op deze site

http://www.tempsl.nl

(onder schoeisel, meen ik)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.