Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

carolien

carolien

21-04-2012 om 20:49

Welke winkels moeten we zien in londen?

Volgende week gaan wij een paar dagen naar Londen en natuurlijk willen we daar ook winkelen. Dochter wil graag naar de winkel van Abercromby en ik naar Gap. Zoons willen naar Hamleys. Maar zijn er eigenlijk nog meer winkels die we echt zouden moeten bezoeken. Harrods hoeven we niet heen, maar misschien zijn er andere leuke winkels voor puberdochter en haar broertjes.
Wie heeft tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Oxford, bond en regent street

zijn de grootste winkelstraten. Mijn kinderen vonden toen de grote HMV in Oxford Street geweldig ( weet niet of die nog wel op dezelfde plek zit) en de etalages van Selfridge zijn erg leuk. Gewoon wat rondlopen en je komt genoeg tegen.

Cath kidston

Cath Kidston heeft meerder winkels in Londen, echt typisch engels en ontzettend leuk e populair bij de vrouwen. Verder is Portobello Road heel leuk om te winkelen.

Camden

Oja, dit is ook leuk, moet je wel even met de metro
http://camdenlock.net/

Biene M.

Biene M.

22-04-2012 om 07:23

Topshop

Ik wilde zelf als kind vooral naar de topshop en dat is ook de eerste plek waar mijn puberdochter sinds jaar en dag naartoe snelt als ze in Engeland is.

Fiorucci

Fiorucci

22-04-2012 om 09:13

Camden!

Camden is geweldig, uitstappen bij Camden Market en linksaf. Je kijkt je ogen uit. Ga vooral ook even in het foodgedeelte, ook in de openlucht, lekkere curry halen voor bijna niks.

liora

liora

22-04-2012 om 12:44

King's road

Vind ik geweldig! Net wat kleinschaliger maar alles wat je wil zit er. Metro Sloane Square.

Verder Hampstead ook geweldig en iets rustiger.

Liora

Margriet*

Margriet*

22-04-2012 om 20:39

Camden

Beste herinneringen heb ik aan Camden, qua winkelen. De lekkerste bagels at ik in East End.

Hamleys

Hamleys natuurlijk, en in dezelfde straat Anthropology voor bijzondere kleding en huisfrutsels.

In Kensington het Science Museum (naast Natural History) en vlak bij het Barbican het London Museum.

mijk

mijk

26-04-2012 om 09:45

Liberty's!

Omdat hetniet engelser kan.Wat een mooie winkel! En ik word altijd heel blij van een bezoekje aan Habitat en Muji....

Mijk

Wil de pret niet bederven

Maar je zou ook eens online kunnen zoeken maar winkels aldaar die fair trade kleding en spullen verkopen. Dan oom je wrs bij heel leuke, kleine winkels en straatjes terecht.

Ben zelf nu op reis en beteugel mijn shopdrift door hierover te denken en ik moet zeggen: bevalt me goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.