Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tiepmiep

Tiepmiep

02-07-2013 om 11:46

Welke wax voor haar zoontje?

Mijn kapster adviseerde om geen gel, maar wax in het haar van mijn zoontej te smeren. Gel is te zwaar, vandaar dat zijn kuif al snel instort. Wax is veel natuurlijker.
Alleen, ik zie in de drogist zoveel verschillends. Welke kan ik het beste nemen? Hij heeft dik haar. Hebben julie en tip voordat ik allerlei potjes moet gaan kopen...?

bibi63

bibi63

02-07-2013 om 14:57

Huismerk

Koop gewoon een huismerk Kruitvat, Etos oid. Zijn goedkoop en zelfde als de duurdere merken. Kun je in ieder geval uitproberen of het bevalt.
Gr. Bibi

Kaaskopje

Kaaskopje

02-07-2013 om 15:16

Waar ik tevreden over was

Is 'Clay' van de Hema. Het haar gaat er niet van glimmen, dus als dat ook de bedoeling is, is het misschien geen goede tip voor je, maar mijn haar bleef er prima mee overeind staan. Het is niet duur, dus ook als het niet zo'n succes is, is het niet zo erg.

Bana

Bana

02-07-2013 om 22:44

Geen wax

Dat ben ik dan niet eens met je kapster. Als je goede stevige gel gebruikt dan stort die kuif van je zoon echt niet in. bv Radical van L'oreal is een hele stevige. Wat ik voor mijn zoon gebruik moet ik even gaan kijken(doorzichtige ronde pot met zwart deksel) maar hij heeft ook van dat dikke haar wat wel goed omhoog moet blijven staan. Wat ik dan ook nog lelijk vindt is dat sommige gels van die witte restjes geven zodra ze maar een beetje aan hun haar zitten.

Van wax vind ik het haar zo uitdrogen en ook erg droog gaan kijken, dat vind ik dan net niet mooi. Ik houd wel van een natuurlijke glans, niet van die matte droge kijk.

Zelf gebruik ik gelwax, zit er een beetje tussenin maar is niet stevig genoeg om dikken kuiven omhoog te zeggen. Wel voor mijn van nature al stevige haar wat ik wat meer wil laten glanzen en een beetje stevigheid wil geven.

Zo, tot zover mijn kapperspraatje haha

Succes ermee

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.