Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Moontje

Moontje

10-08-2011 om 23:17

Welke vlekkenspray?

Ik gebruik regelmatig zo'n oxi produkt (poeder) bij mijn was, maar toch wil ik ook nog los een vlekkenspray. Ik gebruikte altijd de vlekkenspray van de Lidl, maar die bestaat niet meer??

Welke vlekkenspray vinden jullie goed werken?
Die nieuwe Ariel vind ik helemaal niks, de sprayflacon werkt ook niet meer terwijl er nog een bodem vloeistof in de fles zit, Biotex vond ik niks, nu heb ik Vanish oxi action gekocht, hoop dat het wat is voor meer dan 6 euro per fles!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dusty

Ik zweer bij dusty van de wibra en voor witte was gewoon bleek. Als dit ook niet werkt gewoon weggooien.

Ahrend

Inge M

Inge M

11-08-2011 om 13:55

Agrebd bedoelt dasty

en geen Dusty

Inge m

Idd inge ahrend bedoeldt dasty

Ahrend

Inge M

Inge M

11-08-2011 om 19:54

Foute naam

Mijn vingers zaten verkeerd op het toetsenbord toen ik je naam toevoegde.
Gelukkig kon ik Dasty wel typen

Moontje

Moontje

12-08-2011 om 21:36

Dasty niet voor kleding?

Huh Dasty? Dat is ontvetter (voor de keuken bijv.) van de Wibra...
dan kun je toch niet op kleding spuiten of is er een textiel variant van of zo??

Moontje

Op kleding werkt het ook heel goed hier. Ä°k moet er wel bij zeggen dat ik wel grotere kinderen heb, dus zo heel vaak gebruik ik het niet op kleding.

Tink

Tink

12-08-2011 om 23:56

Klopt hoor

Dasty (gewoon die gele) werkt ook heel goed op de was. En voor bv. vette kragen gebruik ik ook wel eens shampoo, dat ontvet ook erg goed.
Vroeger had ik altijd Shout, ook erg tevreden over, maar die zie ik opeens nergens meer.

Tink

Hier heeft shout nooit gewerkt, ik blijf bij dasty
Ook op schoenen als je (bv witte) nikes hebt even sprayen afnemen en ze zijn als nieuw, hij tast het leer ook niet aan.

Moontje

Moontje

13-08-2011 om 20:57

Shout was 't niet

Nee shout is het niet hoor, ik ga die Dasty toch ook eens proberen. Soms gaan vetvlekken er met was afwasmiddel wel uit, maar soms weet je gewoon niet wat voor vlek er in zit, en als het dan eenmaal is gewassen is het kwaad geschied

Tink

Tink

14-08-2011 om 16:19

Ahrend

Schoenen maak ik idd ook wel eens schoon met Dasty

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.