Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Welke teva's lopen het lekkerst?

Ik zoek nieuwe zomerschoenen. Iets van sandalen of teenslippers. Dat weet ik nog niet. Het lijkt me dat sandalen het lekkerst lopen. Maar welk type sandaal hebben jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

04-05-2011 om 09:51

Persoonlijk

Volgens mij is dat heel persoonlijk. Ik heb een paar (op tefa's lijkende) sandalen, lopen perfect, en kan ik op vakantie weken lang dragen. Maar alleen voor 'outdoor activiteiten' en kamperen want het ziet imo niet uit.

Ik heb ook teenslippers. Kan ik ook dagen achter elkaar op lopen. Partner heeft ze ook maar gebruikt ze alleen voor rond het huis. Hij kan er bv niet mee fietsen (en ik snap niet waarom niet)

En dan heb ik nog mijn nette sandalen. Zien er mooi uit, lopen ook goed, maar minder lekker dan de 'tefa's'. Na een dag houd ik het wel voor gezien

ishtar

ishtar

04-05-2011 om 09:58

Ik heb slippers

van teva. Zitten en lopen heerlijk. (en ik kan er ook mee autorijden en fietsen)
Ik heb nog nooit sandalen van teva gehad, dus daar kan ik niks over zeggen.

Nog lekkerder dan teva

Ik loop al jaren op Teva's, ideaal, je kunt gewoon doorlopen met natte voeten (handig als je door een bergbeekje moet waden of als het regent). Ik vind ze heerlijk zitten.

Maar nu heb ik sandalen van Keen's. Die hebben dichte tenen, dat is in rotsachtige gebieden toch nog net iets prettiger en ze zitten heerlijk!

Deze draag ik al jaren

http://www.waardijk.nl/dames.html?manufacturer=336&gclid=CPrX5a-bzqgCFU493godbD6diA

de sandaal linksboven en de teenslipper rechtsonder draag ik met veel plezier.
fietsen ,autorijden ,allemaal geen probleem.

ishtar

ishtar

04-05-2011 om 14:55

Sus-anne

dat is ook mijn teenslipper
Zitten inderdaad heerlijk.

Roze

ik heb deze: http://www.peltzshoes.com/item.asp?invnum=6465%20FLPK
Ze lopen heerlijk! Ik heb ook wel nep-teva's maar de echte vind ik toch fijner. Ik heb verschillende paren gepast bij Bever en dezen vond ik het beste lopen. Maar het is heel persoonlijk natuurlijk.

Tijgeroog

Tijgeroog

04-05-2011 om 15:30

Verschillende

Ik heb even een posting van een paar weken geleden van mezelf opgezocht, dan hoef ik alle links niet opnieuw op te zoeken.

In de zomer loop ik veel op sandalen of slippers, eigenlijk altijd van Teva.

Ik heb deze (in het rood), die zijn ook best netjes: http://www.teva.com/ProductDetails.aspx?g=w&categoryID=751&productID=4254&model=Ventura+Cork+2+Rialto

En zoiets (wel een ouder model, ze gaan als zo'n 10 jaar mee): http://www.teva.com/ProductDetails.aspx?g=w&categoryID=751&productID=4176&model=Hurricane+XLT

Ze lopen allebei even goed, erg goed. De eerste kunnen ook prima voor netjes, die draag ik het meeste. Maar ik probeer ze wel wat netter te houden, dus het andere paar draag ik in de speeltuin, het bos, beekjes etc.

Verder heb ik nog een paar van zulke slippers, die lopen ook heel goed, maar dan meer voor de korte afstanden. Doen het wel goed onder een rokje. http://www.teva.com/ProductDetails.aspx?g=w&categoryID=751&productID=6840&model=Olowahu

Dumbledore

Dumbledore

04-05-2011 om 16:24 Topicstarter

Zoiets zocht ik inderdaad

Bedankt voor de ideetjes.. Ik vind die van waardijk erg mooi, vooral de kayenta Ik had zelf die 2 ook al gezien en vond vooral de bovenste wel mooi. Zeker voor een sandaal,toch? En die leren schoen is ook mooi. Dat voetbed ziet er lekker comfi uit...

+ Brunette +

+ Brunette +

05-05-2011 om 00:55

Voordeel van slippers t.o.v. sandalen

Mits je er goed mee uit de voeten kunt natuurlijk: het heerlijke van teenslippers vind ik dat je ze zo lekker makkelijk aan- en uitdoet.

Valkyre

Valkyre

05-05-2011 om 01:03

Ecco

Ik heb hele chique sandaaltjes (zwart, met smalle bandjes die niet snijden, en een zachte, dunne zool) gevonden bij Ecco vorig jaar. Echt geweldig zijn ze. Wel een beetje voor de stad, niet bos enzo. Ik zag dat ze dit jaar een versie met een laag wedge-hakje hebben.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

05-05-2011 om 18:04

Ik heb

ook de Kayenta, maar dan in het roze. Ze zitten heerlijk en ik kan er de hele dag op lopen!

judiths mama

judiths mama

06-05-2011 om 15:21

Rieker

heb ik, hele fijne sandalen. Liep ik toevallig tegenaan en van de prijs werd ik ook helemaal blij.
Wat is dat toch met die Teva's. Vorig jaar voor mijn dochters gekocht omdat iedereen er helemaal lyrisch over is. Nou, gatverdamme, die rubberzool en de zweetvoeten van mijn dochter was geen goede combinatie. Die dingen stonken na een paar weken echt een uur in de wind. Heb ze zo in de kliko gegooid.
Zelf loop ik op de teenslippers en die vind ik dan weer wel fijn.

An

An

06-05-2011 om 18:45

Das zonde

ik was ze gewoon in de wasmachine. Limoentjesfris komen ze eruit.

Groetjes, An

Annet

Annet

08-05-2011 om 00:35

Hier ook keen

Heerlijke sandalen met een dichte neus. Ik heb gelijk geen bergschoenen meer nodig. Er kunnen zelfs sokken in, uiteraard gecombineerd met lange broek.
De teva's blijven tegenwoordig thuis als we op vakantie gaan....... En ik dacht toen dat die het fijnst waren.

amk

amk

08-05-2011 om 12:47

Teva's

in alle soorten en maten.
Mijn oudste paar nadert nu het 20 jarig jubilieum: alleen nog maar een keer het klittenband laten vervangen. De reactie van de jongen van de Bever: zooooo, die zijn vintage, hoe vaak draag je ze? Nou inmiddels zo'n 1500 km!
Daarbij heb ik nu een paar Tirra's en mijn dochter ook, en heb ik een paar slippers met een sleehakje van ze.

Voor mij nooit meer wat anders.
Ik heb ook de dichte varianten in de collectie. Heerlijke schoenen.

Anonix

Anonix

08-05-2011 om 14:28

Teleurgesteld..

..in Teva. Jongste zoon heeft al verschillende paren versleten, maar z'n meest recente paar liet binnen 'n maand de zool al van los. Service van de winkel was prima, zonder probleem kreeg ik eergisteren(!) een nieuw paar mee. Wat zie ik vandaag: weer de zool los (is misschien 1km mee gelopen :S).

Ik denk dat ik dit jaar maar oversla en dit paar inruil voor een paar Crocs.

Dumbledore

Dumbledore

10-05-2011 om 08:29 Topicstarter

Kayenta

ik heb de kayenta gepast en die zit heel erg lekker. Helaas hadden ze geen slipper modellen. Dus die kon ik niet passen.

Krijg je niet enorme zweetvoeten in die dingen??? Ze zijn wel errug van plastic.

amk

amk

10-05-2011 om 09:07

Nee

helemaal niet juist. Wat ik er wel heel fijn van vind is dat je lekker warme voeten houdt ook als het buiten 's avonds wat kouder wordt. Hoef je geen sokken aan op de camping (Noorwegen), maar wel een trui.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.