Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Evenie

Evenie

03-03-2014 om 22:46

Welke online webwinkel (kleding) zoek ik?

Eigenlijk ben ik de gebruikelijke 'strijd' van het winkelen voor de juiste broek gewoon zat. Ik wil gaan doen waar ik zo vaak over hoor in mijn omgeving; online winkelen. En dan ergens waar ze 'mijn' broeken hebben. Ofwel, lang, wijd model, grote maat en dan ook nog lang genoeg. Zeg maar maat 52 in 'lange vrouwen'-maat, geschikt voor forse benen. Zodat ik nooit meer eindeloze (zeg maar hopeloze..) pas-sessies door hoef in een 'gewone' winkel.
Ik heb me inmiddels helemaal suf gesurfd om de goede webwinkel te vinden. Grote maten collecties genoeg. Maar die zijn of duur, of alleen in smalle pijpen, of alleen korte maten.. zucht.. Wie kan me de goede kant op sturen?

Ikke

Ikke

04-03-2014 om 11:15

Waar koop je ze nu dan?

Ik haat online winkelen. Maar ik weet waar ze mijn favoriete merken spijkerbroeken en gewone broeken hebben en daar zou ik dan online op gaan zoeken...

Marie

Marie

04-03-2014 om 17:12

wat is lang?

Hoe lang moeten de broeken zijn? Is 32 inch te kort?
Zelf kan ik goed slagen bij Miss Etam, daar al eens gekeken?

http://www.missetam.nl/dames-broeken/nl/page/188/?FK_1578=878&CPI=0&PS=A

En al eens bij M&S Mode gekeken?

http://www.msmode.nl/damesmode/broeken

is kort, tenminste ik ben 176 en heb 36 lengte maat( lange benen)
Je zou eens bij OTTO op de site kunnen kijken, daar staan allerlei merken door elkaar en heb je meer zicht op wat je leuk vindt en waar je dan zou moeten kijken.

lennest

lennest

09-03-2014 om 19:30

jeans winkel?

Ik koop mijn spijkerbroeken altijd in een jeanswinkel, ik zeg wat ik wil hebben, zij halen een aantal broeken en binnen no time heb ik een broek die voldoet aan mij wensen. En als ze toevallig niet mijn lengtemaat hebben, ook 36, dan wordt deze besteld.

Tante Tiny

Tante Tiny

09-03-2014 om 19:47

Bonaparte

Vermeldt bij alle kleding de lengte. Broeken vallen lang. En ze verkopen grote maten.

Verder ben ik ook tevreden over V&D online. Daar verkopen ze kleding in grote maten die ik niet in de winkel zie. De broeken heb ik nog niet geprobeerd.

C&A verkoopt wel de goede maat en model (online) maar die broeken vallen niet zo lang.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.