Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

21-06-2013 om 13:12

Welke krultang voor dochter?

Dochter heeft straks een kinlange bob en wil graag een krultang. Wat is een handige? Ik heb naar de Remington S8670 gekeken, die heeft erg veel mogelijkheden maar ik weet niet of dit een fijne is.
Ze wil lekker rommelen, curlyformers of een Carmenset is daarom niet zo handig. Tips voor leuke haaraccessoires zijn ook welkom!

Rosa van der Zanden

Hombre

Hombre

22-06-2013 om 11:28

Chi

Volgens mijn geliefde zijn de Chi keramische krultangen het einde.


www.youtube.com/results?search_query=chi+curling+iron

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-06-2013 om 14:07

Hombre

Bedankt voor de tip! Deze hou ik in mijn achterhoofd denk ik tot ze wat ouder is. Ik vind het voor nu denk ik een te grote investering voor een basisschoolkind. Of zijn die dingen zo goed dat ze een leven meegaan?

Rosa van der Zanden

Die je hebt gekozen lijkt me wel goed

Er zitten heel wat verschillende dingen bij om te proberen.Laat je dochter wel oppassen, hier had dochter de borstel toen een keer heel vast in dr haar gedraaid en kijk eens op youtube naar "meisje met krultang"dan zie je wat er kan gebeuren

Hombre

Hombre

22-06-2013 om 18:51

Rosa

Ik heb mijn hele kennis op het gebied van krultangen in mijn vorige post geventileerd. Of, wacht even, ik weet nog wat. Het is een stuk moeilijker dan het er op de filmpjes uitziet. Tenminste als ik op het gezucht van mijn vriendin mag afgaan

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-06-2013 om 19:09

Hombre

Mijn dank is groot . Ik weet nu dankzij jou meer over krultangen.

Rosa van der Zanden

Dat...

Dat...

22-06-2013 om 19:14

Rosa

Heeft nog nooit iemand tegen me gezegd

Verstuurd met een natte vinger

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.