Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tiepmiep

Tiepmiep

02-07-2013 om 11:50

Welke kleur muur bij blauwgeruit behang?

Wij zijn bezig met het opknappen van de peuterkamer van mijn zoontje. Hij krijgt een steigerhouten bed, wat heel leuk afsteekt tegen zijn nieuwe blauw-wit geruite behang. We willen maar 2 muren met dat behang doen anders ziet het er heel druk uit. Dat is de muur, als je binnenkomt, rechts. De muur waar je tegenaan kijkt als je binnekomt is nu nog donkergrijs. Geen idee welke kleur ik die zal doen! Hebben jullie een tip? Het hoofdeinde van zijn bed staat er dan tegenaan en een stukje witte kast.
Het wordt dus een stoere jongenskamer, maar combineren valt nog even niet mee...alle tips zijn welkom dus!

amk

amk

02-07-2013 om 12:22

Wit of blauw

dezelfde kleur als in het behang. Staaltje meenemen van het behang en dan die kleur laten mengen. Ze kunnen daar de kleur met een apparaatje meten en dan precies de juiste kleur mengen.

bibi63

bibi63

02-07-2013 om 14:51

Idem

al zou ik gewoon voor wit kiezen. Dat is ook makkelijker als je er nog wat tegenaan wil hangen/plakken tzt.
Gr. Bibi

Kaaskopje

Kaaskopje

02-07-2013 om 15:21

Of behang met een rustig figuurtje

Ik keek op deze website: http://www.123kinderbehang.nl/a-25162113/ruitjes/036-little-star-ruitjesbehang/ en de cominaties die ik hier met geruit behang zag vond ik ook wel erg lief en stoer voor een klein jongetje.

Geel

Geen zoet geel maar zacht warm geel, beetje okerachtig.

+ Brunette +

+ Brunette +

03-07-2013 om 01:10

Blauw of wit.

Het hoeft niet eens dezelfde kleur blauw te zijn als die van het ruitje. Een lichtere tint is ook prima, anders wordt het geheel misschien te donker.

Rafelkap

Rafelkap

03-07-2013 om 09:50

Appelgroen

Als je geen wit wil lijkt mij appelgroen ook heel vrolijk.

zilver

zilvergrijs(de metallickleur dus) is er ook erg fris bij. Die is er ook nog in magneetverf,wie weet vind je dat iets?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.