Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

29-10-2016 om 22:30

Welke kerstmarkt?

Sinds een paar jaar gaan mijn dochter, zus en ik naar een kerstmarkt in Duitsland. We zijn begonnen in Oberhausen, Munster en Aaken.
Maar welke dit jaar? We hebben een paar opties: Essen, Dortmund, Dusseldorf.
Hoorde dat de laatste erg druk is en we moeten in het weekend. Aangezien we gewoon op en neer rijden en we vanaf de kust moeten rijden is het aantal kilometers ook bepalend.
Wie heeft een leuke tip?

Groetjes Madelief

40er

40er

30-10-2016 om 08:55

Ik vond

Essen wel heel leuk. Verder ook een hele leuke winkelstad.
Rest ken ik niet, we gaan meestal naar kleinere plaatsen, minder drukte, maar ook minder kraampjes (en dichtbij

Brianna F

Brianna F

30-10-2016 om 11:50

Keulen

Dat vond ik met stip de leukste, Essen kom ik vaak omdat man daar werkt, ook gezellig. Eigenlijk zijn alle Duitse kerstmarkten wel aan te bevelen.

angel3

angel3

30-10-2016 om 12:20

Keulen

Erg leuk. Leuke stad en goed aan te rijden

Anne m

Anne m

30-10-2016 om 20:46

Keulen

Keulen staat met stip op 1 bij ons.

Andere kerstmarkten waar we ooit geweest zijn: Düsseldorf (ik vind de stad zelf niet zo leuk en sfeervol), Oberhausen (ook niet zo sfeervol en naast een megagroot overdekt winkelcentrum) en Münster (klein, maar wel heel sfeervol en gezellig).

Dit jaar wordt het dus wederom Keulen, ook omdat er een paar winkels zijn die ik nodig moet bezoeken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.