Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Naora

Naora

28-04-2012 om 16:33

Welke friteuse?

Ik wil een nieuwe frituurpan aanschaffen. Een waarvan alle onderdelen in de vaatwasser kunnen, en waarvan ik zonder knoeien de olie eruit kan schenken. Tips?
Oh, en ik zag dat er laatst een test in de consumentengids heeft gestaan, maar ik heb die gids nog niet kunnen bemachtigen. Stond daar nog iets nuttigs in over schoonmaken en leeggieten?

Naora.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja!

Eentje die he-le-maal van metaal is, en met een uitneembare binnenpan. Nergens plastic. Dat blijft alleen maar smerig. Gewoon een roestvrijsalen bak, rechthoekig, met een binnenpan & een zo minimalistisch mogelijk ogend bedieningspaneeltje met verwarmingselement wat je er in hangt. Met een los deksel. En dan bij voorkeur eentje waar 4 liter frituurvet ingaat zodat je een beetje normale hoeveelheden in 1 keer kunt bakken.

Ingird

madelief

madelief

28-04-2012 om 22:28

Philips

Ik heb laatst een nieuwe philips gekocht de HD6161 kan helemaal in de vaatwasser. Er kan iets van 3 liter in, prima! Ik heb bij de Block een flesje vetoplosser gekocht wat heel goed werkt. Super ding!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Eens

Helemaal eens met IngridT. Grote inhoud voorkomt ook dat het vet sterk afkoelt als je diepgevroren spul erin gooit. Bij een klein pannetje koelt het vet zoveel af dat je frites en degelijke zich helemaal gaan volzuigen met vet. Yek!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Naora

Naora

01-05-2012 om 17:17

Hmm

Hmm, even bekeken op kieskeurig.nl. Die Phillips schijnt nogal snel kapot te gaan... Jammer, ziet er wel goed uit. Weet iemand wat de uitslag in de consumentengids was?

Cas

Cas

01-05-2012 om 21:10

Delonghi

wij hebben er een van delonghi, 4 liter en met aftapkraantje, is wel handig.http://www.friteusecenter.nl/product/133249/category-182542-friteuses/delonghi-premiumfry-4l-f34528cz.html

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.