Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

16-10-2013 om 10:55

welke dokter bibber?

Er zijn verschillende soorten dokter bibbers, ook best wel een prijsverschil? Maar welke gaat niet snel kapot?
Iemand ervaring met dokter bibber van hasbro of mb?

Je kan de mijne overnemen...

Ik kwam het spel tegen in een kast die weggaat onder het mom van een kastje per dag, of nee, een kastje minder.
Ik moet alleen nog even checken of-ie het nog doet!

Rafelkap

Rafelkap

17-10-2013 om 10:44

Moedermop

Wat lief. Als ie het nog doet neem ik em graag van je over. Mail me maar op rafelkapapestaartjegmailpuntcom.

Tja, doet-ie het nou wel of niet?

Het spel is duidelijk minder gevoelig dan 8 jaar terug, toen hoefde je maar met het pincetje naar het metaal te wijzen en het alarm ging af.
Nu kan je er met het pincetje soms tegen het metaal aankomen en gaat het alarmpje niet altijd af, ook met nieuwe batterijen. Het is dus een spel dat niet lang meegaat.
Overigens, ook met een minder gevoelige dr Bibber is het nog een irritant spel, want de botjes en dingetjes die je uit de patiënt moet pakken blijven uit het pincetje glijden.
Ik had het destijds gekocht om op een speelse manier de fijne motoriek van mijn zoon te oefenen, maar het spel frustreerde hem. Nu ik er weer even mee gespeeld heb, begrijp ik weer waarom.

en dit spel is van het type

MB spellen

bertje1

bertje1

17-10-2013 om 21:28

stom spel

hier weinig mee gedaan, niet echt leuk (haha weet niet of anderen er ook zo over denken..)

Rafelkap

Rafelkap

21-10-2013 om 17:00

vroeger

Ik heb er vroeger mee gespeeld en ik vond het leuk om te doen. Op een gegeven moment werd ik er heel goed in Aangezien mijn zoontje niet zo van spelletjes houdt lijkt me dit toch best amusant.

En omdat ik denk dat ik hiermee goed van hem kan winnen, is dat ook weer goed, nl om hem te leren goed tegen z'n verlies te kunnen

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-10-2013 om 20:27

Vreselijk stom spel

Sint heeft dokter bibber hier een paar jaar geleden gebracht. Het was toen een moderne versie, er zaten ook kaartjes bij voor varatie ofzo. Ik kan niet meer kijken welke versie het was, want ik heb 'm al vrij snel naar de kringloop gebracht. We vonden er geen van allen iets aan.

Vreselijk stom spel

Helemaal eens met Dendy Pearson

Jasmijn

Jasmijn

22-10-2013 om 01:17

saai

Ik vond het vroeger wel een heel leuk spel maar goed, toen had je nog geen computerspellen. Een tijdje geleden heb ik het voor de dag gehaald voor mijn kinderen maar na 10 minuten waren ze er wel klaar mee. (en nu vond ik het ook best een saai spel)
We worden/zijn verwend door al die fantastische computerspellen en zelf ben ik van mening dat eigenlijk de meest basic spellen het leukste zijn en blijven. De rest zijn toch variaties daarop.
Wat nog steeds leuk is:
-memory
-mens erger je niet
-kaartspellen
-pim pam pet
-zwartepieten (vooral met meer dan 4 deelnemers)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.