Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hanne

Hanne

22-10-2016 om 09:19

Welk tv programma

Een aantal maanden of weken geleden was er een reisprogramma op tv waar ze onder andere het dorp Amsterdam in Michigan gingen.

De presentatrice ging toen op bezoek bij iemand die zelf treinen bouwde in Amsterdam.

Ik heb al geprobeerd deze aflevering te vinden, maar Google helpt me niet helemaal de goeie kant uit en ik zou deze aflevering heel graag terugzien, mijn kind gaat daar de komende tijd werken.

Wie weet nog welk programma het was?

BiebelYip

BiebelYip

22-10-2016 om 10:05

Floortje Dessing - drie op reis

Het was een oude aflevering van drie op reis, en deze heb ik toevallig ook gezien. In dat jaar maakte Floortje Dessing een reis door de US, en kwam ze inderdaad ook in Michigan.

Voor de link: http://3opreis.bnn.nl/bestemming/michigan

Hanne

Hanne

22-10-2016 om 10:22

Niet deze

Bedankt voor je reactie, maar deze was het niet, die heb ik al terggezien.

In dat programma ging de presentatrice een rondje op een treintje door de tuin van iemand, die treinen nabouwt.

Triva

Triva

22-10-2016 om 10:56

herkenbaar

Mijn zoon is niet thuis, hopelijk weet hij het. Zal het hem later vandaag vragen want ik kan het me wel herinneren.

Hanne

Hanne

22-10-2016 om 10:58

Fijn !!

Dat zou heel fijn zijn Trivia.

vlinder72

vlinder72

22-10-2016 om 11:26

south dakota

Ik heb die aflevering ook gezien. Het was niet in Michigan maar in South Dakota.

dat zoekt makkelijker. Ik heb in ieder geval dit al voor je gevonden.

http://realamerica.nl/wild-west-usa-op-tv/

Hierin staan links naar de afleveringen over South Dakota.

Hanne

Hanne

22-10-2016 om 11:43

Ja deze was het

Ja, deze was het inderdaad, ik was echt overtuigd dat het Michigan was en dan is het heel lastig zoeken.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik die andere aflevering dan maar aan hem laat zien. Ik weet niet of hij er erg blij van wordt als hij ziet dat ze daar denken dat we in Nederland op klompen en in klederdracht lopen.

Triva

Triva

22-10-2016 om 14:58

michigan

Heeft ook een Holland met een park daarbij, daar heb ik dr Pol wel eens gezien en daar kun je ook filmpjes van vinden zag ik toen ik googlede op michigan holland.

Hanne

Hanne

22-10-2016 om 18:11

Holland Park

Bij dit soort filmpjes krijg ik het idee dat je daar heb je meer Nederlandse tradities dan in Nederland , maar wel minder spectaculair dan New York of Los Angeles.

Hij kan er wel om lachen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.