Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Juno

Juno

23-04-2016 om 10:40

Welk restaurant in Hilversum?

Voor oma's verjaardag gaan we uit eten. Vrij onverwacht in Hilversum en mij is de taak toebedeeld een restaurant uit te zoeken. Voor morgen. En ik heb het kneibels druk en eigenlijk geen tijd om menukaarten te vergelijken enz. Iemand een idee? De Thai en de Indiapoort vallen af, te vaak geweest. Er moet een goede vegakaart zijn, bij voorkeur met iets meer dan de eeuwige geitenkaas, mozzarella, quiche of groenterol. Hoeft geen vegarestaurant te zijn. Iemand een suggestie?

angel3

angel3

23-04-2016 om 10:43

lust?

Ik vind Lust erg leuk maar die zitten altijd best vol dus krijg je dat nog geregeld?
Hoe groot is het gezelschap?

angel3

angel3

23-04-2016 om 10:44

mag s graveland ook?

Dan kan ik Vlaar aanraden!

Juno

Juno

23-04-2016 om 10:47

We zijn met zes personen.

angel3

angel3

23-04-2016 om 10:56

de jonge haan?

Dat is vrij groot, ongedwongen, misschien meer een groot eetcafe. Is dat te informeel misschien? beetje the place ook voor medewerkers Mediapark/BN ers heb ik begrepen. Ik vond zelf wel gezellige tent.

Vlaar is weer sjieker

Juno

Juno

23-04-2016 om 10:58

Nope

Vlaar heeft één vegetarisch gerecht, en dat is een voorgerecht. Een loempia. Lust één vega voor en één vega hoofd en dit gerecht is niet iets waar de vega-eter blij van wordt.
Het is echt best moeilijk .

Juno

Juno

23-04-2016 om 11:41

Ervaring met oh lobo?

Kent iemand oh Lobo? Kaart ziet er oké uit, genoeg vega en ook leuk voor de kinderen. Hoe os het eten en de sfeer?

Oh lobo

Ja! Oh Lobo is leuk. Lekker eten, leuk concept, fijne bediening. Het is eens wat anders, ook qua inrichting. Absoluut leuk. Ik hoop voor je dat er nog plek is.

Theekopje

Theekopje

23-04-2016 om 13:31

En anders

En anders Parc. Vind ik ee prettig rstaurant.

Juno

Juno

24-04-2016 om 00:51

Oh Lobo

Ik heb gereserveerd bij oh Lobo.
Parc heeft één vegagerecht, portabello met gort, hummus, bimi en nog wat. Volgens mij wordt niemand daar blij van .

Juno

Juno

26-04-2016 om 08:34

Hoe het was

Het was gezellig, het was lekker, prima bediening. De auberginibeignets waren verrukkelijk! Bedankt voor het meedenken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.