Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dendy Pearson

Dendy Pearson

19-08-2013 om 21:51

Welk kledingmerk

Voor mijn zoon van 4 zoek ik kleding in frisse bonte kleuren. Die felle kleurtjes van het moment staan hem heel goed, hij is getint en blond. Maar wat ik nu voor najaar en winter zie is allemaal weer saai. Wie weet een merk waar ik op kan googlen?

Dendy

Tijgeroog

Tijgeroog

19-08-2013 om 22:50

Scandinavische merken?

Ik denk dat je het daar moet zoeken. Bij de h&m niet? Småfolk misschien. Kijk hier ook eens, ook wat verschillende merken.
http://www.kikibo.nl/shop/index.php/jongens-boys.html?dir=asc&limit=all&order=maat

Stenna

Stenna

19-08-2013 om 22:59

Jako-o

duits, maar levert ook in NL. Heeft hele vrolijk gekleurde sweaters e.d. (en veel verantwoord speelgoed ook). De broeken zijn ook kleurig maar die vond ik meestal te duitserig (alternatieverig).

ilsepilse

ilsepilse

20-08-2013 om 13:25

Tommy tailor mini

in Bataviastad, leuke jongenskledij voor weinig geld

Anna

Anna

20-08-2013 om 18:15

Rainbowbabies

Je zou eens kunnen kijken bij www.rainbowbabies.nl
Hier kunt je zelf ook T-shirts laten bedrukken met een door jou gekozen tekst etc….Heel kleurig en ontzettend goed kwaliteit.
Niet alleen voor baby's maar ook voor oudere kinderen.

Goodmoodkid.nl of.com, ook leuk.
En of: smafolk?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-08-2013 om 09:47

Dank jullie wel

Vooral de sites met longsleeves in allerlei kleurtjes vind ik leuk. Daar kan ik een paar passende kleuren uitzoeken voor onder de leuke overhemdjes met korte mouw die ik nu voor zoon heb.

Dendy

Name it

De kleding van het merk Name It is meestal wel kleurig. Er zijn aparte winkels van, maar ze verkopen het ook in warenhuizen en andere kledingzaken en websites als Kleertjes.com en Zalando.

skik

Polarn o pyret

Ik ben fan van de merken Polarn o pyret en Duns Sweden, goede kwaliteit ook nog eens!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.