Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vera*

Vera*

12-08-2014 om 13:56

Welk bonen koffiezetapparaat moet het worden?

Mijn man wil een koffiezetapparaat gaan kopen voor op zijn werk. Het zal er niet eentje worden met cupjes i.v.m. de milieuonvriendelijkheid maar eentje met losse bonen.
Met welk (merk) apparaat hebben jullie goede ervaring?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

12-08-2014 om 15:04

eentje die je goed kan schoonmaken

Wij hebben er eentje gehad. Ik weet niet meer welk merk. Koste toen 350 euro, maar we hebben 'm na 3 jaar weggedaan. Het apparaat kon niet helemaal open, dus overal zaten resten koffie. En dat werd op den duur echt vies.
Ik adviseer echt erop te letten dat je het apparaat goed kan schoonmaken, want die koffieprut kruipt overal tussen.

Dus nu hebben we weer een gewoon koffiezetapparaat. En dat schijnt nu weer helemaal hip te zijn

mari39

mari39

12-08-2014 om 22:31

yura

Absoluut! De lekkerste koffie, vinden wij na verschillende merken. Wordt natuurlijk ook bepaald door de bonen, maar wijze van maling ook. Schoonmaken is erg makkelijk, want apparaat geeft zelf aan als er gereinigd moet worden of de afvalbak geleegd. .

Vera*

Vera*

13-08-2014 om 10:56

Yura??

Ik ben heel benieuwd dan naar de reactie van Yura, want die zie ik niet.

Puck

Puck

13-08-2014 om 11:02

ehhh Vera

bedoelt ze niet koffiezetapparaten van het merk Yura? Maar dat schrijf je als Jura.

Vera*

Vera*

13-08-2014 om 11:07

Oeps

Weer wat geleerd.
Ik zal eens googelen.

mari39

mari39

13-08-2014 om 22:07

oh jee

Wat een verwarring! Ik bedoelinderdaad het koffie apparaat van jura!

Herrie

Die bonenapparaten maken wel ontzettend veel herrie. Niet alleen het bonen malen, maar ook het doorspoelen, de piepjes als het water of de bonen op zijn of het opvangbakje vol. Ook wel iets om rekening mee te houden.

skik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.