Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda Vos

Linda Vos

01-04-2012 om 16:34

Wel of niet met dertienjarige naar de sauna?

Mijn iadh dochter van 14 zou zo met mij meewillen naar de sauna, ze 'schaamt' zich bijna nergens voor en het lijkt haar wel gezellig.
Ik twijfel, een 'normale' puber vindt het idee alleen al 'jak' en zou niet mee willen (oudste dochter als voorbeeld).
Zal ik wel of niet met dochter naar de sauna gaan? Wat zouden jullie doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vrouwensauna

Is er geen vrouwensaunamiddag of zoiets? Maar trek je van mij niets aan ik heb helemaal niets met bloot in het publieke domein laat staan dat ik daar mijn dochter mee naartoe zou nemen. Maar ik heb nog wel enige aardige ervaringen met een vrouwensaunamiddag behalve dat ze er toch een vent bij de bar neerzetten dus dat was tevens mijn laatste keer.

Fiorucci

Fiorucci

01-04-2012 om 17:49

Ja hoor

Het hangt van het beleid van de sauna af, er zijn sauna's met familiedagen, waar ook jonge kinderen heen mogen, zodat je met je hele gezin kunt. Sommige sauna's hanteren een grens van 12 jaar,of 14. Ik vind vrouwenuren/dagen helemaal niks, het lijkt dan net een voliere, kwetter kwetter.....

Lita

Lita

01-04-2012 om 19:22

Gezellig!

Ik ben een paar maanden geleden gegaan met mijn dochter van toen net 13 jaar. Op een gemengde avond.
Het is ons heel goed bevallen. Dochter heeft alles uitgeprobeerd: gewone sauna, infra rood, buiten douches, stoombad, caldarium, inwrijven met zout, etc.
Het was super gezellig en dit gaan we zeker nog eens doen.
Groetjes, Lita

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.